سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

مدیر کل سازمان تعاون لرستان: کانون کارآفرینی به عنوان اتاق فکر به دنبال تولید ارزش‌های نوین در عرصه اقتصادی باشد

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : کانون کارآفرینان استان به عنوان اتاق فکر با خلق ایده های نو به دنبال ایجاد اشتغال و کارآفرینی و فراهم نمون بستری مناسب برای بهبود کسب و کار باشد.

به گزارش کارآفرینی پرس، روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، سید فرهاد ناصری نیا روز پنجشنبه دهم خرداد ماه در جلسه مجمع عمومی کانون کارآفرینان لرستان ، به حمایت های رئیس جمهور شهید از جامعه نخبگان و کارآفرینان اشاره کرد و اظهار داشت : دستاوردهای دولت سیزدهم در این مدت کوتاه موجب شده تا در کنار افزایش تولید در کشور توسعه صادرات ، توسعه روابط اقتصادی با همسایگان و سایر کشورهای دیگر و توسعه راه های ترانزیتی ، مهار افزایش نقدینگی در جامعه صورت گیرد و این نتیجه توجه و اهمیت ویژه آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید به کارآفرینان کشور است .

وی با بیان اینکه هدف کانون کارآفرینان تقویت بخش خصوصی با تمرکز بر توانمندیهای حوزه کار و کارآفرینی است ، افزود : توجه و اهتمام به موضوع کارآفرینان و مقوله کارآفرینی از یک سو، سبب توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت های شغلی و تولید ارزشهای نو می شود و از سوی دیگر وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه را در جهت مثبت متحول می سازد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : با توجه به‌ ضرورت حمایت از کسب‌ و کارهای مبتنی بر نوآوری و فناوری نوین و تقویت اکوسیستم کارآفرینی ، کانون کارآفرینان برتر استان باید تمام توان خود را برای جمع‌کردن همه تشکل‌های حوزه کارآفرینی، ایجاد انسجام و اتحاد بین آنها و زیر یک چتر قراردادن این مجموعه‌ها با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال قرار دهد .

ناصری نیا با بیان اینکه کشورها زمانی می توانند به توسعه و پیشرفت برسند که دارای نهادهایی با حضور نخبگان و کارآفرینان باشند ، بیان کرد : در این راستا ضمن حمایت و تقویت جایگاه کارافرینان ، کانون کارآفرینی ضمن شناسایی فرصت ها و بهره برداری حداکثری از ظرفیت های موجود در استان ، ارائه ارزشهای نوین و خلاقانه و جلب مشارکت تمامی خلاقان و نوآوران ، موجب رونق اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده در جامعه شوند .

وی بر شناسایی موانع و مشکلات حوزه کسب و کار و کارآفرینی استان تاکید کرد . گفت: کانون کارآفرینان لرستان با تعامل ، هم افزایی و مشارکت با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی به بهبود فضای کسب و کار کمک کند.


بازتاب مجدد متن نامه سال ۱۴۰۱ وزیر تعاون در رسانه‌ها: با توجه به این که نهادهای موازی دیگری با اسامی مشابه «کانون کارآفرینی» در استان‌های کشور تشکیل شده‌اند، فعالیت آن‌ها از نظر وزارتخانه وجاهت قانونی ندارند!

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
سازمان تعاون لرستان

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا