سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

در نخستین نشست هیات امنای کانون کارآفرینان با حضور وزیر مطرح شد؛ شناسایی و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد شبکه مشاوران

نشست هیات امنای ملی کانون کارآفرینان برتر رسمی با هدف زمینه‌سازی برای همکاری کانون ملی با دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و ایجاد شبکه مشاوران از بین اعضای کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی برای حضور در نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، صبح امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) نشست هیات امنای ملی کانون کارآفرینان برتر رسمی با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و معاونین وزارت کار و برخی کارآفرینان و مدیران کل استانی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

مشارکت در سیاست‌گذاری اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و حل مسائل اجتماعی از طریق تعامل با مدیران ارشد نیز از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی و استان‌ها در سال ۱۴۰۱ به استناد اساسنامه مصوب شماره ۲۰۷۳۹۱ مورخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۱ تشکیل، انتخابات کانون‌های استانی در دی و بهمن سال ۱۴۰۱ و انتخابات کانون ملی در اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

ارکان اصلی کانون کارآفرینان برتر رسمی شامل مجمع عمومی (متشکل از کارآفرینان برتر ۱۴ دوره جشنواره کارآفرینان برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، هیات مدیره، بازرس و هیات امناء (متشکل از ۱۵ نفر از نهادهای دولتی، عمومی و غیردولتی) است.

هیات امناء در سطح استان‌ها به ریاست استاندار و در سطح ملی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

این نشست با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امناء، «محمود کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر هیات امناء، «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، «محسن کوشش تبار» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، «کاظم خاوازی» قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

این کانون بر اساس بند (۸) مصوبه بیست و نهمین جلسه شورای عالی اشتغال مورخ ۱۱/۷/۱۳۸۹ و بند (۴) شرح وظایف شورای عالی اشتغال مبنی بر ایجاد فضا، مقررات حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به منظور رفع موانع توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد تشکیل شده است.

در این مراسم کارآفرینان برتر رسمی ملی به صحبت درباره مشکلات و چالش‌های خود پرداختند و درخواست‌هایی را از وزیر تعاون مطرح کردند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا