سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

اخبار اینوتکس 2024 | استاد علوم پایه در مسکو: باید برای موفقیت در صنعت تبلیغات نگاهی مثل «عمر خیام» داشت

استاد علوم پایه در مسکو و ازبزرگان صنعت تبلیغات مارکتینگ با اشاره به عمر خیام شاعر ایرانی گفت: باید برای موفقیت در صنعت تبلیغات و زندگی مانند عمر خیام شاعر کشور خودتان به همه مسائل اشراف داشته باشید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بين المللي فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۴)، Boris Eremin استاد علوم پایه مسکو در مراسم جایزه جهانی فارس اواردز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس افزود: صنعت تبلیغات از هوشمندانه‌ترین صنایع در زندگی ماست، چرا که در این صنعت هم به کار ذهن با علم و هم به کار ذهن با هنر احتیاج دارید.

وی بیان کرد: هیچ کسی نیست که ایده خلاقانه نداشته باشد، همچنین هیچ کسی نیست که نتواند فیزیک و ریاضی و حتی اینترنت اشیا را یاد نگیرد، اما شما نمی‌توانید بدون ریاضیات و فیزیک در تبلیغات موفق باشید.

بوریس گفت: در صنعت تبلیغات آموزش شخصی و اکتفا کردن به آن کافی نیست بلکه باید علاوه بر مدرک دانشگاهی باید درک بالایی نیز داشته باشید.

وی ادامه داد: عمر خیام شاعر، ریاضی‌دان، فیلسوف و منجم بود و جوانان ایرانی نیز  باید مثل عمر خیام شاعر و فیلسوف کشورتان باشید، باید در همه مهارت‌ها خودتان را تقویت کنید و این امر یک شبه نیست بلکه زمان بسیار ۳تا ۵ سال نیاز دارد.

این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

«فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم گ‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.
این رویداد در استیج اینوتکس با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا