سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

علی محمد سلطانی: حمایت مالی از نخبگان کارآفرین در دستور کار بنیاد علم ایران است

رئیس بنیاد ملی علم ایران گفت: رساله دکترای دوران دانشجویی و نخبگان علمی که طرح های آنان قابلیت تبدیل به محصول کسب و کار فناورانه یا شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد، حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، علی محمد سلطانی روز پنجشنبه در حاشیه نشست سالانه دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور در بابلسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه اعضای هیات علمی دانشگاه که صاحب طرح‌هایی هستند و در آینده قابلیت تبدیل به محصول کسب و کار فناورانه یا شرکت‌های دانش بنیان را دارد می‌توانند با ثبت نام در سامانه بنیاد ملی علم ایران از حمایت‌های مالی و معنوی این بنیاد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی استادان در همه ایام سال قابل ارسال به بنیاد ملی علم ایران است، ادامه داد: طرح‌هایی که همزمان با فراخوان بنیاد علم ایران ارسال می‌شوند، به صورت هدفمند پذیرفته خواهند شد.

رئیس بنیاد ملی علم ایران ادامه داد: طرح‌های پژوهشی استادان، رساله دکترای دوران دانشجویی و یا طرح‌های محققان دوره پسا دکترا از جمله طرح‌های مورد حمایت بنیاد ملی علم ایران است که پس از داوری به صورت مالی نیز از آنها حمایت می‌شود.

سلطانی، عملکرد دانشگاه مازندران با تصویب صد طرح در بنیاد ملی علم را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا، در دومین نشست سالانه منطقه ۲ پژوهش و فناوری کشور که به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد تفاهم نامه‌ای در ۹ بند میان بنیاد و دانشگاه مازندران منعقد و اسناد تفاهمنامه توسط طرفین مبادله شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا