بسیج سازندگی از کارآفرینی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه (س) حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) در راستای توانمندسازی و حمایت از بانوان دانشجوی کارآفرین این دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، همزمان با هفته بسیج نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) با حضور محمود داودآبادی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم، نسرین صادق‌زاده سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) و جمعی از معاونان و مسؤولان دو مجموعه برگزار شد.

صادق زاده با بیان اینکه امیدواریم این همکاری با بسیج سازندگی باعث افزایش توانمندی بانوان استان و کشور شود، اظهار کرد: دانشگاه حضرت معصومه (س) دانشگاهی جوان با رشته‌های مختلف و مرتبط با صنعت و تولید است و ما همچنان به دنبال رشته‌های جدید هستیم تا به سمت تحقق دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری وزارت علوم و سازمان هایی مانند بسیج سازندگی به دنبال افزایش ظرفیت این دانشگاه هستیم تا بتوانیم با تربیت نیروهای متخصص در رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و جهش تولید قدم برداریم.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه پروژه‌ها و پایان نامه‌های این دانشگاه را به سمت پروژه‌های تحقیقاتی و کارآمد هدایت می‌کنیم، گفت: در تلاش هستیم تا پایان نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاه را به سمت کاربردی و تجاری شدن ببریم  و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه همکاری بتواند ظرفیت‌های بسیج سازندگی و دانشگاه را در کنار هم قرار دهد تا در راستای اشتغال و توانمندسازی بانوان کشورمان گام برداریم.

داودآبادی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه فعالیت در دانشگاه حضرت معصومه (س) بر اساس نیاز واقعی جهش تولید است، گفت: در موضوع تولید، توزیع و مصرف، شناسایی، شبکه سازی و توانمند سازی که موظرد نظر بسیج سازندگی است در این دانشگاه دنبال می‌شود و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی قبل از ورود هیجانی به بازار کار یکی از ضروریت‌های جهش تولید است، ابراز کرد: دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت‌های بسیج سازندگی از جمله مشاوره‌های شغلی و حمایت‌های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می‌توانند بهره‌مند شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد این جلسه کنار هم قرارگرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی است که می‌تواند سرمایه انسانی گران‌بهایی را که در این دانشگاه مشغول به تحصیل است را به جریان اشتغالزایی و کارآفرینی کشور متصل کند و در راستای تحقق جهش تولید به حرکت دربیاورد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دومجموعه توسط مسؤولان به امضا رسید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا