راه‌اندازی نخستین مرکز کارآفرینی و مشاوره ابرکوه

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: اولین مرکز مشاوره تخصصی اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با همت مرکز رشد فناوری در شهرستان ابرکوه راه‌اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، ناصر زارع از افتتاح اولین مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز تحت عنوان «گل گو حکمت حکیم» در زیرگروه تخصصی کشاورزی با هدف افزایش ضریب موفقیت کارآفرینان و ارائه مشاوره‌های تخصصی راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآورانه به صاحبان ایده، کارآفرینان و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی انجام شده و همچنین صاحبان سرمایه را به سمت فعالیت‌های کارآفرینانه و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی و اشتغال در زمینه  کشاورزی (گیاهان دارویی) هدایت می کند.

زارع ابراز کرد: مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، مراکزی هستند که در حوزه کسب و کار می توانند نقش آفرینی کرده و جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را به صورت خلاقانه در حوزه کسب و کار راهنمایی می کنند.

آیین افتتاحیه این مرکز با حضور محمد حسین امامی فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و برخی از کارآفرینان برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا