توکلی زاده تاکید کرد؛ تلاش شهرداری تهران برای کارآفرینی و رفع مشکلات شهروندان است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری رفع مشکلات شهروندان است، گفت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.

به گزارش کارآفرینی پرس، محمد امین توکلی زاده در حاشیه مراسم افتتاح دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران  (توتیا) که با حضور مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه ۱۹ برگزارشد، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل و افراد دارای کسب و کارهای کوچک خانه نشین شدند، اظهارکرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می تواند به ارتقای زندگی شهروندان کمک کند. یکی از این اقدامات، تلاش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است.

مراکز توتیا گامی در مسیر تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی

در ادامه این مراسم سید مالک حسینی – مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران – گفت: مراکز توتیا تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان می دهد. به این معنا که در کنار اختصاص منابع و زیرساخت ها به واحدهای کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می کنیم تا افرادی که ایده ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه ها متصل شوند و از مرحله تبدیل ایده به طرح اجرایی تا تامین‌مالی، برندسازی و فروش در کنار این مجموعه ها قرار گرفته است و به آن‌ها خدمات ارائه می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است،اظهارکرد:  برندسازی و  طراحی نشان مشخص برای کالاهای تولید شده و ورود به شبکه فروش زنجیره های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران کاستی های کسب و کارهای کوچک می توانند ورود کنند. مرکز توتیا منطقه ۱۹ بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه به عنوان طرح نمونه برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا