فروشگاه محصولات کارآفرینی بانوان شهرستان ری افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه و فروشگاه محصولات کارآفرینی بانوان شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولان و کارآفرینان گشایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس، در آیین افتتاح این نمایشگاه و فروشگاه، حجت الاسلام «کنگرلو» رییس اداره تبلیغات اسلامی، «یوسف زاده» رئیس اداره ورزش و جوانان و «صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری حضور داشتند.

«محمدرضا حاج ابوالقاسمی» مدیر حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا گفت: این فروشگاه و نمایشگاه برای حمایت از زنان کارآفرین و عرضه مایحتاج مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب ایجاد شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم آبان ماه در حسینیه  و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا واقع در شهری، خیابان شهید غیوری، بالاتر از چهارراه خط آهن دایر خواهد یود.

وی یادآور شد: پوشاک بانوان، کیف و کفش، لوازم التحریر، صنایع دستی، زیورآلات و محصولات آرایشی و بهداشتی برای بانوان عرضه شده است.

«محمدرضا حاج ابوالقاسمی» مدیر مجموعه حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا با اشاره به اینکه بزرگترین قرارگاه جهادی جنوب تهران در این مجموعه تشکیل شده است، اظهار داشت: علاوه بر انجام برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و دینی، صدها خانواده تحت پوشش حمایتی این مرکز قرار دارند که ماهیانه، خدمات و حمایت های لازم به آنان صورت می گیرد.

مدیر حسینیه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا افزود: حضور مسئولین محترم شهرستانی و حمایت آن ها از مجموعه های فعال در شهرستان ری، موجب قوت قلب متولیان امر برای ادامه مسیر و حضور قوی‌تر برای خدمت بیش از پیش به مردم شریف خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا