معرفی جوانان نخبه و کارآفرین استان فارس در برنامه طعم جوانی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برنامه «طعم جوانی» یک برنامه ترکیبی است که در قالب رنگ، نور و قاب‌های زیبا به معرفی جوانان نخبه و موفق استان فارس در رشته های مختلف علمی، ورزشی، هنری و کارآفرینی می پردازد که با تلاش مجدانه عوامل تولید، این برنامه موفق شده جز برنامه‌های برتر کشور انتخاب شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، «طعم جوانی» نام برنامه ای تلویزیونی است که پنج شنبه ها ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه فارس می رود.

محمدحسین ایزدی کارگردان برنامه «طعم جوانی» در  خصوص این برنامه، اظهار کرد: این برنامه همانطور که از نامش پیداست برای گروه سنی جوان تهیه شده و به معرفی جوان های نخبه، مخترع، کارآفرین و قهرمانان ورزشی استان فارس می پردازد که می توانند الگوی خوبی برای جوانان باشند.

وی ادامه داد: برنامه «طعم جوانی» ساختار ترکیبی دارد و از بخش هایی از جمله این عکس ها فروشی نیست، قهرمانان، کافه کتاب و انرژی مثبت تشکیل شده است.

ایزدی بیان داشت: بخش این عکس ها فروشی نیست به معرفی نخبگان و کارآفرینان جوان می پردازد و در بخش قهرمانان به سراغ قهرمانان ورزشی استان فارس که در سطح ملی و بین المللی صاحب عنوان شده اند می رویم. در بخش کافه کتاب، یک کتاب را متناسب با گروه سنی جوان به مخاطبان معرفی می کنیم و در بخش انرژی مثبت به بحث های روانشناختی برای کسب موفقیت می پردازیم.

وی عنوان داشت: بطور کلی در هر قسمت این برنامه یک موضوع را انتخاب و براساس آن بخش‌های برنامه را راهبری می کنیم و تلاش می کنیم موضوع‌هایی را انتخاب کنیم که جوانان با آنها درگیر هستند.

ایزدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تاکنون اهداف موردنظر این برنامه محقق شده است، گفت: ما در برنامه «طعم جوانی» تلاش می کنیم همه جوان های موفق و شاخص استان فارس دیده شوند و کار و فعالیت، اختراع ها، نوآوری ها و موفقیت‌های جوانان به تصویر کشیده شود و مخاطبان جوان برای قرار گرفتن در این مسیرها ترغیب شوند. امیدواریم در ۲۱ قسمتی که از این برنامه پخش شده توانسته باشیم به این اهداف رسیده باشیم.

این کارگردان اضافه کرد: ما از طریق ارتباط با سازمان‌ها و ارگان‌ها مثل دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان و دیگر سازمان ها و نهادهای استان فارس، جوان‌های موفق را انتخاب و پس از صحت و اعتبار سنجی موفقیت ها و دستاوردهای آنان، این جوان‌ها را در برنامه معرفی می کنیم.

وی به بیان مشکلات و دشواری‌های ضبط برنامه در شرایط کرونا پرداخت و گفت: واقعا شرایط سختی را برای تولید برنامه در دوران کرونا تجربه می کنیم اما بیشتر از فضاهای باز برای ضبط پلاتو ها استفاده کردیم و در جاهایی که باید به سراغ جوانان در فضاهای بسته می رفتیم از نیروهای کمتری استفاده کردیم. شیوه نامه های بهداشتی را تا آنجا که ممکن بود رعایت کردیم اما با این وجود تصویربرداران ما به کرونا مبتلا شدند که بحمدالله بهبودی یافتند.

او به برخی از قسمت‌های این برنامه اشاره کرد و یادآور شد:همه قسمت ها برنامه را چون به معرفی جوانان خوب سرزمینم می پردازد دوست دارم اما از پشتکار و اراده دختر ۲۳ ساله ای که هم مخترع بود، هم قهرمان ورزشی و هم دانشجوی پزشکی به وجد آمدم.

کارگردان برنامه «طعم جوانی» ادامه داد:جوانان موفق، نخبه، کارآفرین و قهرمانان ورزشی استان می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۷۳۰۲۳۹۳۱ برای معرفی خود و حضور در این برنامه با ما ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان به معرفی عوامل برنامه پرداخت و گفت: لطف الله جاویدی به عنوان تهیه کننده و مریم السادات زارعیان به عنوان نویسنده و مجری در تولید این برنامه همکاری دارند. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا