افتتاح سه خانه خلاق و نوآوری در تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری سه خانه خانه خلاق و نوآوری تخصصی که در زمینه تولید محتوا، پویانمایی و رسانه ، اموزش و یادگیری ، کودک و نوجوان فعالیت می کند، افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، ستاری در این مراسم پس از بازدید از استارتاپ های مستقر در این خانه ها، با مدیران استارتاپ ها و شرکت ها گفت و گو کرد و برای رفع چالش ها و مشکلات این حوزه قول مساعد داد.
 
فعالیت ۷۰ خانه خلاق و نوآوری
 
به گفته ستاری، هم اکنون در کشور حدود ۱۴۰۰ شرکت خلاق فعال هستند. راه‌اندازی خانه های خلاق و نوآوری اقدامی برای گسترش فعالیت این شرکت‌ها و رونق تولید محصولات آنها است. همچنین در حال حاضر حدود ۷۰ خانه خلاق و نوآوری، در کشور راه اندازی شده‌ است.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین بیان کرد: این مراکز، با هدف تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل گیری شرکت های خلاق افتتاح می شود.
 
حوزه فعالیت خانه خلاق و نوآوری همآرا
 
خانه خلاق و نوآوری همآرا در حال حاضر 6 تیم مستقر و 10 تیم دورکار خلاق را در دل خود جای داده است. مجموعه ای که ۲۳ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محتوای رسانه ای در قالب صوتی و تصویری، ساخت فیلم های تبلیغاتی و برگزاری همایش ها، استودیوهای تخصصی تصویر و صدا و واحد سیار تصوبربرداری را دارد و به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه های بخش خصوصی شناخته می شود.
پخش زنده تلویزیونی، برنامه سازی مستند، پخش زنده اینترنتی، برنامه سازی استودیویی، کلیپ های تبلیغاتی و موضوعی از جمله حوزه های کاری این مرکز تخصصی است. 
 
خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم نیز که امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد نیز پلت فرمی در حوزه فناوری و نوآوری های آموزشی است که از ظرفیت استقرار 10 شرکت خلاق برخوردار است.
 
خانه خلاق و نوآوری کودک، نوجوان و خانواده دانادل مرکز دیگری بود که امروز افتتاح می شود. حوزه فعالیت این خانه خلاق و نوآوری؛ کودک، نوجوان و خانواده است که از 6 تیم خلاق میزبانی می‌کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا