سامانه ثبت ایده‌های نو کارآفرینی در فنی وحرفه‌ای خوزستان راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سامانه  ثبت ایده‌های کارآفرینی در راستای ثبت، غربالگری و ارزیابی ایده‌های مرتبط با بخش کارآفرینی و توسعه مهارت‌های کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، مدیرکل فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: این سامانه با توجه به  اخذ مجوز و راه انداری دو مرکز تخصصی کارآفرینی و توسعه مهارت‌های کسب و کار در مراکز خوارزمی  اهواز و بهبهان برای ثبت ایده‌ها برای حل مشکلات  و برگزاری استارت‌آپ‌ها و برگزاری مسابقات ایده‌های ناب و کارآفرین ایجاد شد.

سواعدی افزود: در سامانه الکترونیکی ثبت کارآفرین می‌توان ایده‌های خام و ایده‌های دارای حداقل محصول قابل قبول را ثبت کرد و در معرض غربالگری و ارزیابی کارشناسان و داوران متخصص قرار داد.

وی ادامه داد: این سامانه با هدف بسط و گسترش خدمات دولت الکترونیک طراحی و پیاده سازی شده است، ضمن آنکه ایده پردازان با ثبت ایده‌هایشان مرجعی برای حفظ مالکیت معنوی از ایده هایشان را در اختیار دارند؛ چرا که زمان دقیق ثبت مشخص شده و در معرض معرفی به متخصصان این حوزه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد:در این سامانه تمامی مراحل ثبت، غربالگری و ارزیابی و حتی بازخورد داوران از طریق پلتفرم‌های مختلف اطلاع رسانی در اختیار ایده پردازان قرار خواهد گرفت و فرآیند تشریح و رفع نواقص و تعامل ایده پردازان با کارشناسان و متخصصان و حتی امتیازدهی ایده‌ها از طریق این پلتفرم قابل اجرا و ملاحظه است.

وی در پایان گفت: فعالان و کارشناسان، مربیان و کارآفرینی وکسب وکار را ساماندهی و به یکدیگر متصل خواهد کرد. از سویی در این سامانه می‌توان در حوزه‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ وهنر به صورت مجزا ثبت ایده کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا