ایلام در زمینه کارآفرینی رتبه نخست را کسب کرد/ اشتغال ۳۴۰۰ نیازمند ایلامی در نیمه نخست سال

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طاهری گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد ایلام در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان‌های کشور توانست رتبه نخست را بدست آورد.

به گزارش کارآفرینی پرس، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ، گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در ۱۷ شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه‌های کاریابی، آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر کمیته امداد استان ایلام توانسته است در جایگاه نخست در بین استان‌های کشور قرار بگیرد.

او افزود: در مدت شش ماهه نخست امسال ، امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش صد درصد، راهبری شغلی ۴۶ درصد و در شاخصهای دیگر نیز به بیش از ۴۲ درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به ۱۰۰ درصد تعهدات خود عمل کند.

او در ادامه به عملکرد ۶ ماهه استان در زمینه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت گردیده است.

طاهری مطرح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود و در این زمینه نیز ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا