انسیه خزعلی از شناسایی بازار کشورهای منطقه برای محصولات زنان سرپرست خانوار خبر داد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی وزارت خارجه و شناسایی بازار کشورهای همسایه، بازار فروش محصولات زنان سرپرست خانوار را فراتر از مرزهای ایران توسعه دهیم. 

به گزارش کارآفرینی پرس، انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از ۸۴۰۰ طرح اشتغال بانوان سرپرست خانوار، با تأکید بر اینکه بانوان می‌توانند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند، گفت: بر اساس آمار فائو در هر جایی که خانم‌ها وارد کشاورزی شدند شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم کمک برای اشتغال‌زایی بانوان سرپرست خانوار، افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، به هر روستایی که وارد شده اقتصاد آن روستا رونق گرفته است.

معاون امور زنان رئیس‌جمهور در ادامه، از برنامه‌ریزی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار در دو حوزه اشتغال و کارآفرینی و همچنین آسیب زدایی بانوان در مسائلی همچون طلاق و اعتیاد، خبر داد.

وی ایجاد شغل پایدار و حمایت از کسب‌وکارهای تازه تأسیس را از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان رئیس‌جمهور برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی وزارت خارجه و شناسایی بازار کشورهای همسایه، بازار فروش محصولات زنان سرپرست خانوار را فراتر از مرزهای ایران توسعه دهیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا