برگزاری رویداد ایده‌پردازی بانوی کارآفرین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی قم با برگزاری رویداد بانوی کارآفرین از ۲۰ مهر ماه تا ۲۰ آبان، از صاحبان ایده حمایت می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس، رویداد بانوی کارآفرین با هدف ترویج و گسترش ایده یابی، شناسایی غربالگری ایده‌ها، افزایش دانش متقاضیان ، انجام فرآیند کامل ارزیابی با کمک آموزش، مشاوره و حمایت از ایده های برتر و تولید محصول فناورانه  در حوزه پوشاک استان قم و شبکه سازی و حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی از ۲۰ مهر ماه تا ۲۰ آبان ماه با ثبت نام صاحبان ایده از ایشان حمایت می‌کند.

 این رویداد استانی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و جهاد دانشگاهی استان قم و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، نهادها و موسسات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای استان قم، اتحادیه پوشاک استان قم، انجمن طراحی مد و لباس قم، دبیرخانه طرح مشاغل خانگی قم و سازمان دانشجویان قم مشارکت دارند. این رویداد با محوریت پوشاک از علاقمندان در این حوزه ایده جذب می‌کند.

علاقه مندان به شرکت در رویداد بانوی کارآفرین می توانند با مراجعه به لینک https://formaloo.com/banookarwb در وبینار های آموزشی رایگان این رویداد ثبت نام و با مراجعه به لینک https://formaloo.com/banookaridea ایده های خود را ارسال نمایند.

شایان ذکر است ایده‌های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال اعطا می‌شود و صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی استان قم بهره مند خواهند شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره ۳۷۸۳۲۸۷۸ – ۰۲۵ و نیز شماره تماس ۰۲۵ -۳۶۱۵۷۶۳۴ تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا