افزایش همکاری مشترک پست با دانش‌بنیان‌ها با افتتاح مراکز نوآوری پست

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: با افتتاح مراکز نوآوری شرکت ملی پست بسیاری از مشکلات پروژه‌های مشترک دانش‌بنیان‌ها با پست رفع می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، محمدرضا قادری در آیین افتتاح مراکز نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست که پیش از ظهر امروز در موزه ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: افتخار داریم که نخستین رویداد نوآوری و کارآفرینی را در هفته جهانی پست به طور همزمان در پنج استان کشور افتتاح کنیم.

وی افزود: امروز در اخبار اتحادیه جهانی پست صحبت از تحول دیجیتال موضوعی داغ است و خداروشکر شرکت ملی پست همواره در بحث استفاده از فناوری‌های نو پیشگام بوده و یکی از اولین سامانه‌های تجارت الکترونیک کشور سامانه «ای بازار» بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بیان کرد: در چند سال گذشته سامانه‌های پست به طور مستمر به‌روزرسانی شده‌اند و امروز شروع بسیار خوبی برای افزایش همکاری با دانش‌بنیان‌ها است.

قادری عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان همواره گلایه‌هایی دارند و همکاران پست هم به برخی از موضوعات انتقاد دارند ولی بروز چنین شرایطی طبیعی است و برای رفع این گلایه‌ها بستری را لازم داشتیم که متعلق به شرکت ملی پست باشد. از همین رو با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست تصمیم به راه‌اندازی نخستین مرکز نوآوری اختصاصی پست گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراکز نوآوری پست در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و تهران افتتاح خواهد شد و می‌کوشیم از این پس همکاری گسترده‌تری با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا