فرزاد امیرزاده: تسهیلات ویژه بند «الف» اشتغالزایی را درپی دارد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست امور اقتصادی و دارایی البرز با بیان اینکه زمان اندکی برای جذب اعتبارات ویژه بند «الف» ماده ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۰ باقی مانده است گفت : این تسهیلات اشتغالزایی در پی دارد.

به گزارش کارآفرینی پرس، فرزاد امیر زاده در نشست تبیین وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی مشمول دستور العمل جز یک تا ۹ بند« الف »تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۰ استان  افزود: بر همین اساس انتظار ما از دستگاه های متولی این است که برای جذب این اعتبارات حداکثر تلاش و همکاری را داشته باشند.
وی اضافه کرد: با اجرای بند الف تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۰ بستر مناسبی جهت افزایش اشتغال در استان البرز ایجاد می شود.
وی ادامه داد: موضوع جز یک  تا ۹ بند الف تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور برای اولین بار به وزارت اموراقتصادی و دارایی واگذار شده که  در این راستا شناسایی ظرفیتهای خالی تولید و تامین مالی پروژه های اولویت دار استانی که درصد پیشرفت بالایی دارند مدنظر می باشد و هدف آن توسعه کارآفرینی ،افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی استانی است.
وی خاطرنشان ساخت: تسهیلات  موضوع این دستورالعمل دراستانهای با اولویت نرخ بیکاری بالاتر به طرح های کارآفرینی،ایجادی،توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و نیز احیای واحدهای تولیدی از جمله کسب و کار خانگی،واحدهای تولیدی خرد،واحدهای تولیدی کوچک، واحدهای تولیدی متوسط،واحدهای تولیدی بزرگ، شرکتهای دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است .
امیرزاده افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات  سرمایه در گردش حداکثر یک سال و تسهیالت ایجادی ، توسعه ای و تکمیلی حداکثر هفت سال شامل دوره مشارکت و تنفس در جمع  حداکثر ۲ سال و دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال می باشد.
سرپرست اموراقتصادی و دارایی استان البرز گفت: زمان کوتاهی برای جذب اعتبارات بند الف ماده ۱۱ قانون بودجه  ۱۴۰۰فرصت باقی است و دستگاه های متولی باید برای جذب این اعتبارات حداکثر تلاش و همکاری را داشته باشند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا