انسیه خزعلی از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانوان استان بوشهر خبر داد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات، به حوزه اشتغال بانوان بوشهری دربخش های کشاورزی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار این استان تعلق می‌گیرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، دکتر انسیه خزعلی روز جمعه در نشست با بانوان فرهیخته بسیج استان بوشهر افزود: از این میزان اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، به حوزه اشتغال بانوان بوشهری در حوزه کشاورزی و  ۱۰میلیارد تومان به حوزه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار تعلق می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بنیان خانواده اظهارداشت: وجود مشکلات مختلف در زمینه خانواده از جمله طلاق و صعود نرخ تجرد قطعی از جمله معضلاتی است که خانواده های امروزی با آن روبرو هستند.

خزعلی افزایش رویکرد خانواده گرایی را از جمله راهکارهای حل این معضل برشمرد و اضافه کرد: اقدامات این چنینی، مستلزم فرهنگ سازی است که با همت و همدلی همگی و همراهی با دولت محقق خواهد شد.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری ادامه داد: توانمندی های مردم این دیار ثابت شده است که این توانمندی ها نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت است.

مشکلات حوزه زنان بی سرپرست، تخصیص بودجه جهت احداث تفرجگاه هایی ویژه بانوان، لزوم حمایت بیشتر از سمن ها، احداث دهکده ورزشی در مناطق مختلف استان و احداث دارالقرآن از جمله مسائل مطرح شده در این نشست است.

نشست با بانوان فرهیخته و نخبه و فعالان حوزه زنان و خانواده استان، بازدید از بیمارستان نازایی و ناباروری، بازدید از مراکز نگهداری دختران بهزیستی، بازدید از بند نسوان زندان مرکزی بوشهر و شرکت در شورای عالی اداری استان از برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری امور زنان و خانواده به استان بوشهر است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح  امروز  وارد بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی این استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و  رئیس دفتر رئیس جمهوری همراهی می شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا