برنامه رادیویی که از زنان کارآفرین موفق ایران می‌گوید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در قالب یک مستند گزارشی، گام‌های رسیدن به موفقیت بانوهای ایرانی را بررسی می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس، مهدخت نعمت زاده، تهیه‌کننده این برنامه گفت: هدف ما در این برنامه اثبات خلاقیت و توانمندی‌های زنان جامعه به خود آنهاست. از نظر ما قرار بر این نیست که همه زنان کارآفرین باشند بلکه، همه زنان باید بدانند انتقال هر هنر و تجربه آنها، می تواند منجر به ایجاد یک شغل در جامعه باشد.
او ادامه داد: بسیاری از زنانی که در حال حاضر صاحب مشاغل بزرگ هستند کار خود را با سرمایه بسیار اندک آغاز کردند و برخی از آنها حتی به صادرکنندگان موفق تبدیل شدند.
نعمت زاده گفت: مهم‌ترین گامی که در این برنامه برداشته شده تزریق امید به زنان بدون شغل است که ما هر روزه شاهد افزایش زنان موفق در عرصه درآمدزایی هستیم.

او افزود: یکی از زنان موفق و کارآفرین نمونه کشور که در حال حاضر صاحب مزرعه بزرگ پرورش بوقلمون است کار خود را با دو عدد بوقلمون در گوشه حیاط خانه شروع کرده است که انعکاس این موفقیت نویدی برای اشتغال افراد کم درآمد است.

او از کمک کانون‌ها و انجمن‌های کارآفرینی در این برنامه خبر داد و گفت: با معرفی این افراد از سراسر کشور نشان خواهیم داد که تمامی زنان این مرز و بوم دارای توانمندی و خلاقیت هستند.

برنامه «ایران بانو» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۰۵ به روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا