مرکز نیکوکاری و کارآفرینی نصرت در ناحیه ننله سنندج افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از افتتاح مرکز نیکوکاری و کارآفرینی نصرت در ناحیه منفصله ننله سنندج خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز نیکوکاری‌ و کارآفرینی نصرت با تمرکز بر کارهای فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و کارآفرینی برای بهره‌مندی زنان سرپرست خانوار و بانوان خلاق و علاقمند پس از پیگیری‌های صورت گرفته و تامین بودجه آن از سازمان برنامه و بودجه  در ناحیه منفصل‌ شهری  ننله سنندج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این باره  افزود: برای چهارمین بار در میان اهالی ننله حاضر شده‌ام و همان‌طور که پیشتر هم گفته بودم به شکل جدی پیگیر مشکلات و کمبودهای این ناحیه هستم و با توکل به خدا و تلاش مستمر درتلاشیم خدماتی در شان مردم فهیم ننله فراهم شود.

وی حین بازدید از روند احداث چمن مصنوعی ننله گفت: احداث خانه جوان و توسعه فضاهای ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که به جد پیگیر آن هستیم.

فتحی افزود:چمن مصنوعی ننله تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در مورد احداث درمانگاه شبانه‌روزی ننله هم گفت: پیگیری‌ها و رایزنی‌ها برای این ایجاد این درمانگاه در جریان است و ان‌شالله در آینده نزدیک این مهم اتفاق بیافتد.

وی با تشریح پیگیری‌ و تامین بودجه برای ایجاد مرکز نیکوکاری و کارآفرینی نصرت گفت: پس از رایزنی با سازمان برنامه بودجه استان کردستان مبلغ ۲۰۰میلیون تومان برای این مرکز اختصاص یافت و امیدواریم با همت مسئول این مرکز به زودی شاهد تاثیر مثبت آن در حوزه کارآفرینی و بهره‌مندی بانوان این ناحیه از این مرکز باشیم.

فتحی بیان کرد: مرکز نیکوکاری و کارآفرینی نصرت با تمرکز بر کارهای فرهنگی و اجتماعی و با مسئولیت سرکار‌خانم محمدی که از معلمین خوشنام و بازنشسته آ.پ سنندج است امیدوار است در کنار آموزش و پس از ثبت جهانی برند ” پرشنگ”  در پی آموزش و شناساندن این کار خلاقانه در قالب میناکاری در سطح منطقه است و این مرکز در حوزه‌های قالی‌بافی،گل‌سازی، کلاش‌دوزی و خیاطی با ۳۰ نفر هنرجو شروع به فعالیت کرده است./

پایان پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خانه ملت
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا