استفاده از استادکاران ماهر به عنوان هیئت علمی دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از استادکاران ماهر به‌عنوان هیئت علمی در دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس، سیدمحمد بطحایی درباره تغییر سرفصل‌های آموزشی در دانشکده‌های مهارتی اظهار کرد: وزارت علوم به دانشگاه آزاد اسلامی اجازه به‌روزرسانی سرفصل‌های دوره‌های کاردانی و کارشناسی را داده است به همین دلیل تغییر سرفصل‌ها کار سختی نیست و به‌زودی با اطلاع وزارت علوم این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: اکثر دوره‌های دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در قالب دوره‌های کاردانی برگزار می‌َشود به همین دلیل با هماهنگی شورای گسترش دانشگاه می‌توان سرفصل‌های مورد نیاز را تغییر داد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی درباره جذب هیئت علمی جدید در دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی بیان کرد: دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی نیاز به هیئت علمی خاص هر مهارت دارند، بخشی از اعضای هیئت علمی ممکن است برخی از مهارت‌های لازم را داشته باشند اما در آینده چاره‌ای جز جذب هیئت علمی جدید نداریم.

بطحایی اضافه کرد: در یکی دو سال اول که خیلی جذب دانشجو زیاد نیست از اعضای هیئت علمی موجود استفاده خواهیم کرد. اما در سال‌های آینده به اعضای هیئت علمی جدید نیاز داریم.

وی ادامه داد: در این زمینه از استادکارهای ماهر و خبره استفاده خواهیم کرد به طوری که برخی به‌ عنوان اعضای هیئت علمی به کار گرفته می‌شوند. در این زمینه ممکن است حتی از استادکاران با مدرک دیپلم به‌عنوان هیئت علمی به کارگرفته شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا