هفت میلیارد تومان پیشنهاد سرمایه‌گذاری در اولین رویداد استان آپ ارائه شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد اولیه سرمایه‌گذاری در اولین رویداد استان آپ ارایه شد که در صورت نهایی شدن این رقم بودجه به طرح‌های فناورانه اختصاص می‌یابد.

به گزارش کارآفرینی پرس، مصطفی بغدادی امروز در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند فناوری‌های نوین ساختمان (پراب تک) که در صندوق نوآوری وشکوفایی برگزار شد، افزود: در این دوشنبه‌ استارت‌آپی هفت تیم فناور و در رویداد پیوند که فردا (سه شنبه ۳۰ شهریور ماه) برگزار می‌شود، ۶ تیم طرح‌های خود را به سرمایه گذاران معرفی می کنند.

وی یادآور شد: در این رویداد برای دومین بار به فناوری‌های مربوط به صنعت ساختمان پرداخته شد و امروز سی امین رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی و ششمین رویداد پیوند برگزار می شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: ماموریت این صندوق تامین مالی اکوسیستم نوآوری به صورت مستقیم برای شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان‌ است، در این مسیر درصدد هستیم که خدمات و سرویس‌های این صندوق به کل اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تعمیم یابد و برگزاری رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی در این راستا است.

بغدادی ادامه داد: بر این اساس در این رویداد طرح‌ها و ایده‌های سرمایه پذیر و غیردانش بنیان به سرمایه گذاران بخش خصوصی، عاملان صندوق نوآوری چون صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه و بورسی ارایه می‌شود.

وی، برگزاری رویداد پیوند را در راستای رفع یک خلا در اکوسیستم نوآوری عنوان کرد و اظهارداشت: در این رویداد سعی می‌شود افرادی که محصولات قابل عرضه ندارند، ولی ایده‌های قابل توجهی دارند و نیاز به دریافت خدمات شتابدهی و یا سرمایه بذری برای توسعه کسب و کار خود دارند به سرمایه گذاران و شتابدهنده‌ها معرفی شوند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در ۲۹ رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی میزبان بیش از ۲۰۰ تیم استارتاپی بودیم، ۵۷ تیم نزدیک به ۳۶۳ جلسه بنگاه – بنگاه (B۲B) برگزار کردند که از این تعداد تیم، ۱۶ تیم موفق به جذب سرمایه نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان شدند و ۱۴ تیم دیگر هم در حال مذاکره برای جذب حدود ۲۹ میلیارد تومان هستند.

بغدادی با تاکید بر اینکه در رویداد پیوند نیز ۳ تیم موفق به عقد قرارداد شدند، گفت: در رویداد پیوند حوزه صنعت ساختمان ۲ تیم موفق به عقد قرار داد شدند.

وی یادآور شد: همچنین در رویداد “استان‌آپ” ۲ تیم موفق به توافق اولیه برای جذب سرمایه شدند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری تاکید کرد:  در مجموع در هفته گذشته در اولین رویداد استان آپ کرمان هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهادهای اولیه سرمایه گذاری ارایه شده است که در صورت نهایی شدن این میزان سرمایه گذاری بروی طرح‌های فناورانه سرمایه گذاری می شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا