صندوق کارآفرینی امید قزوین از کارآفرینان عرصه تولید حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس صندوق کارآفرینی امید استان قزوین گفت: ورود به عرصه تولید در این شرایط اقتصادی بسیار سخت و دشوار است و کارآفرینان به معنی واقعی کلمه، فرماندهان و مجاهدان جنگ اقتصادی هستند. 

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمود نصرتی نژاد قزوینی روز شنبه در مراسم تقدیر و تجلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وجود تحریم ها استفاده از منابع مالی و بانکی آنطور که باید و شاید صورت نمی گرفت اما کارآفرینان و تمامی تولیدکنندگان نشان دادند که بدون وابستگی به منابع مالی کشور و تنها با بهره از دانش و توان مدیریتی بالا می توان در عرصه های تولیدی کوچک و بزرگ گام نهاد.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید قزوین از کارآفرینان عرصه تولید حمایت می کند، اظهار داشت: در استان قزوین، ظرفیت های خوبی برای کارآفرینی در حوزه های مختلف وجود دارد و کارآفرینان، سرمایه های معنوی استان هستند.

این مسوول ادامه داد: ماموریت و رسالت صندوق کارآفرینی امید، حمایت تمام قد از کارآفرینان مشاغل است که نقش به سزایی در چرخه اقتصاد و توسعه استان در عرصه‌های صنعت، صنایع‌ دستی و تجارت ایفا می کنند. 

رییس صندوق کارآفرینی امید استان قزوین اظهار داشت: از دستاوردهای راهبردی سیاست کارآفرینانه، دو پیامد مهم ایجاد اشتغال و رفاه است که در خدمت توسعه اجتماعی قرار می گیرند و آثار مثبت متعددی در زندگی آحاد جامعه بر جای می گذارند. 

وی همچنین اظهار داشت: به رغم اینکه تورم، بیش از نرخ سود بانکی است و تضامین درستی در خصوص تسهیلات بانکی وجود ندارد اما صندوق کارآفرینی امید در تلاش است تا به عنوان یک نیروی کمکی، گامی موثر در راستای محرومیت زدایی بردارد. 

در پایان این مراسم از پنج کارآفرین استان از جمله، شرکت فرهنگی ولایت، باشگاه ورزشی بانوان افرا، باقلوا خانگی گل تراش، آموزشگاه فنی حرفه ای آیلار و شرکت زیتون طلایی چابک که با تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید به توسعه کارگاه و موسسه های تولیدی خود اقدام کرده اند؛ با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا