دکتر حسن رنجبرعسکری: دانشگاه ولیعصر رفسنجان پیشتاز در کارآفرینی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه از سال ۱۳۹۰ به عنوان اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان در زمینه کارآفرینی با ایجاد مرکز کارآفرینی، مرکز رشد و واحدهای فناوری قدم های خوبی برداشته است.

به گزارش کارآفرینی پرس، دکترحسن رنجبرعسکری عصر امروز ۱۶ شهریورماه در اختتامیه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران با تاکید بر لزوم استفاده از زمان، اظهار کرد: باید به سمت کارآفرینی پیش برویم و در این راستا باید دانشجویان کارآفرین تربیت کنیم.

وی بیان کرد: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از سال ۱۳۹۰ به عنوان اولین دانشگاه دولتی در استان کرمان در زمینه کارآفرینی با ایجاد مرکز کارآفرینی و مرکز رشد واحدهای فناوری قدم های خوبی برداشته است.

رنجبرعسکری تصریح کرد: در دو سال گذشته مرکز نوآوری شهید ستاری را با کمک مس سرچشمه ایجاد کردیم، شتاب دهنده کایت با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شد و پیگیر احداث پردیس علم پارک و فناوری در دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید به سمت ایده های نو بروند و کنگره ها محلی برای جمع شدن پژوهشگران و نخبگان است، اظهار کرد: اختتامیه دوازدهمین کنگره علوم باغبانی ایران به معنی پایان کار نیست بلکه باید نقطه ای باشد که از خود سوال کنیم آیا توانستیم به عنوان یک محقق با محقق دیگر از نقطه ای دیگر ارتباط بگیریم؟

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تاکید کرد: محققان باید نیازهای جامعه را احصا و در حل آنها کوشا باشند و از طریق همین کنگره هاست که راه حل مشکلات بخش کشاورزی پیدا می شود.

وی بیان کرد: باید در بحث کارآفرینی و نوآوری جلو برویم به خصوص رشته های کشاورزی که با سلامت جامعه سر کار دارند. امیدوارم این نوآوری در برگزاری کنگره ها نیز اتفاق بیفتد. به ویژه در دوران کرونا که برگزاری مجازی جلسات و برنامه ها عادی شده، شاید برگزاری مجازی کلاس ها روزی دشوار بود اما اکنون این موضوع روندی عادی شده است.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا