ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی گامی برای کشف استعدادها

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: با ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی سعی شد تا گامی برای کشف استعدادها و فعال سازی پتانسیل جوانان در استان فارس برداشته شود.

به گزارش کارآفرینی پرس، مظاهر بابایی یکشنبه ۱۴ شهریور در آیین اختتامیه طرح منش و رویداد نیوز دی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با طرح هایی نظیر منش (مرکز نوآوری و شتابدهی) سعی شده تا گامی حتی کوچک برای جوانان در استان فارس برداشته شود.

او با اشاره به اینکه وجود خلاقیت و نوآوری در جامعه ما احساس می شود، اضافه کرد: با توجه به آمار قشر تحصیل کرده و جوانان با استعداد، باید ساماندهی مناسبی جهت اشتغال و بروز نوآوری ایجاد شود.

بابایی با تاکید براینکه در اجرای طرح منش، وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی داشته است، گفت: این طرح موجب شد بستری برای فعال سازی پتانسیل‌ها و استعدادهای جوانان کشورمان فراهم شده و افرادی که شایسته و دارای ایده‌های خلاق هستند، شناسایی شده و سپس آموزش داده شوند تا در نهایت اشتغال شکل بگیرد.

او با بیان اینکه امروز دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان هستند و همه مجموعه‌ها دغدغه فعال کردن این ظرفیت را دارند، تاکید کرد: در این راستا، در جهاد دانشگاهی فارس اتفاقات خوبی رخ داده که یکی از آن‌ها همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به اجرای موفق طرح‌های سرباز مهارت، منش و… با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، استان فارس را در این طرح‌ها به واسطه همت بلند موجود، پیشرو دانست و ادامه داد: امیدواریم که اینگونه طرح‌ها مستمر و پایدار باشد تا باعث شود که جوانان بیشتری در حیطه کارآفرینی شناسایی شوند.

بابایی مسائل جوانان را یکی از موضوعات مهم دانست که به عنوان یک ماموریت استراتژیک باید برای آن برنامه ریزی شود، گفت: تربیت نیروهای انقلابی و جهادی همواره جزو ماموریت‌های جهاددانشگاهی بوده که باتوجه به اهمیت موضوع به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: راه‌اندازی پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، سازمان دانشجویان، مراکز منش و کانون ارزیابی و شایستگی مدیران بستری مناسب براساس گام دوم انقلاب در راستای تربیت نیروی جوان است که فعالیت متنوعی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا