رتبه نخست جشنواره شهید رجایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تعلق گرفت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به‌عنوان « دستگاه برتر در اجرای مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاه‌های شرکت کننده در فرایند ارزیابی» انتخاب ومعرفی شد و براساس امتیازکسب شده به‌عنوان دستگاه برگزیده دربین کل دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول راکسب نمود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با اهداء لوح، تقدیر به‌عمل آورد.

جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و معرفی مدیران ادارات برگزیده برگزار می‌گردد که بر اساس آن با توجه به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو محور اصلی شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی و همچنین مولفه‌هایی همچون بهره‌وری و ارتقاء  فرهنگ سازمانی، توجه به حقوق شهروندی و خدمت‌رسانی مناسب به مردم و شفافیت و تسهیل در انجام فرایندها و خدمات ادارای، دستگاه‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.

در همین راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به‌عنوان «دستگاه برتر در اجرای مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاه‌های شرکت‌کننده در فرایند ارزیابی» انتخاب و معرفی شد و براساس امتیاز کسب شده به‌عنوان دستگاه برگزیده دربین کل دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول راکسب نمود.

احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در یک سال گذشته تاکنون این اداره کل با همت کلیه همکاران محترم در حوزه مختلف رتبه‌های ممتاز و برتر کشوری و استانی را کسب کرده است.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران خود در ادارات ستادی و اجرایی، موفقیت به‌دست آمده را حاصل تلاش مجموعه همکاران و مرهون خدمات‌رسانی مناسب آنان به مردم شریف استان دانست.

وی درادامه افزود: این دستاوردها نتیجه کار و تلاش جمعی، همفکری، همدلی و خدمت افتخارآمیز مدیران، روسا و کارشناسان و همکاران خدوم و پرتلاش این اداره کل در سطح استان و ادارات شهرستان‌ها می‌باشد.

احمد توصیفیان افزود: امام حسین (ع) بسان همه پیشوایان معصوم درخدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه پیشقدم و الگو بوده و علاوه بر حمایت‌های عملی خویش از محرومان جامعه بر ضرورت خدمت‌رسانی به نیازمندان تأکید می‌کرد. لذا بر ماست که به‌عنوان مسلمان و شیعه راه امامان و معصومین و سید و سالار شهیدان را ادامه دهیم و با کار و کوشش جمعی، خدمت خالصانه، ارتقاء فرهنگ سازمانی و خدمت‌رسانی، شفافیت و توسعه الکترونیک ضمن افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی گام برداریم.

گفتنی است: در این راستا به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونا لوح سپاس این جشنواره از سوی استاندار همدان امضاء گردیده بود توسط معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استاندار به احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اهداء شد؛ متن لوح صادره از سوی استاندار همدان، به شرح ذیل است:

جناب آقای احمد توصیفیان

مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان

جشنواره شهید رجایی یادمانی از شایسته‌ گزینی است که در جهت اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری و با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی انجام می‌پذیرد. در همین راستا و با عنایت به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹ بدین‌وسیله از جنابعالی و کلیه همکاران در آن مجموعه محترم که در پایان اجرای دور دوم برنامه اصلاح نظام اداری از طریق اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله مجدانه تلاش و به عمل آورده و به‌عنوان «دستگاه برتر در اجرای مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاه‌های شرکت‌کننده در فرایند ارزیابی» را کسب نموده‌اید قدردانی به‌عمل می‌آید. 

 سید سعید شاهرخی

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان همدان

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
سایت سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا