افتتاح ۱۰ طرح تولیدی با حمایت صندوق کارآفرینی کردستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ده طرح تولیدی با حمایت و اعطای تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی کردستان امروز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس، مدیرصندوق کارآفرینی کردستان روز دوشنبه در مراسم افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، اظهار داشت: برای افتتاح این ۱۰ طرح ۳۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال مصوب و تخصیص داده شده است.

شهریار رحیمی میزان اشتغالزایی این طرح‌ها را بیش از یکصد نفر اعلام کرد وافزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های سنندج، دهگلان، قروه، بیجار، سروآباد، کامیاران، دیواندره، سقز، بانه و مریوان به اجرا درآمده‌اند.

 وی یادآور شد: این طرح‌های تولیدی شامل واحد تولید دستکش صنعتی، تولید پنجره یوپی‌وی‌سی ، مصنوعات چرمی، تولید پوشاک مردانه، اقامتگاه گردشگری و بوم گردی، بیمارستان دامپزشکی، تولید فرش دستباف، تولید قطعات پلاستیکی و پرورش ماهی است.

مدیرصندوق کارآفرینی کردستان اظهار داشت: این صندوق از متقاضیان طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی و کشاورزی در استان حمایت می‌کند و تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

امسال در هفته دولت، ۲۳۶ پروژه در بخش‌های مختلف صنعت برق، گازرسانی، کشاورزی و بنیاد مسکن در کردستان با ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

در مجموع در هفته دولت، ۲۷۰ طرح با سه هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه بوده و ۲۸ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا