محمدرضا انصاری: سریع‌ترین و ارزان‌ترین مسیر رسیدن به شغل مراکز کاریابی است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن به فرصت‌های شغلی مناسب مراجعه به مراکز کاریابی است،گفت:طی سال گذشته دو هزار و ۴۵۱ نفر صاحب شغل شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس، محمدرضا انصاری گفت: یکی از راه‌های رسیدن به فرصت‌های شغلی مناسب مراجعه به مراکز کاریابی است و در این میان اشتغال خوبی را در استان ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه تعداد به کار گمارد شدگان از طریق مراکز کاریابی در استان افزایش یافته است، اظهار کرد: طی سال ۹۷ تعداد یک هزار و ۶۴۶ نفر صاحب شغل شدند که این تعداد در سال ۹۹ به تعداد دو هزار و ۸۰ نفر و در سال گذشته هم به دو هزار. ۴۵۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه سریع‌ترین و ارزان‌ترین مسیر رسیدن به شغل مراکز کاریابی است، گفت: برای ارتقای سطح مشاوره‌های شغلی، خدمات‌رسانی کاریابی‌های استان به طور مستمر پالایش و بررسی می‌شود.

انصاری از وجود ۹ دفتر کاریابی داخلی و دو دفتر کاریابی بین المللی و یک کاریابی الکترونیکی در استان زنجان خبر داد و گفت: افزایش تعداد موسسه‌های کاریابی در جهت ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی کارجویان و کارفرمایان می‌شود.

وی ابراز داشت: مراکز کاریابی در استان سال به سال نسبت به اشتغال جوانان بیکار فعالیت خوبی را داشتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: شناسایی و برخورد با کاریابی‌های غیر مجاز توسط انجمن صنفی کاریابی‌های استان به جد پیگیری می‌شود.

انصاری با بیان اینکه کاریابی‌ها باید با تعامل با یکدیگر اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند، گفت: اگر کاریابی‌ها با هم تعامل داشته باشند، عملکرد آنها بهتر می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا