حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه سرگرمی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با همکاری مشترک دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول، مرکز نوآوری برای حمایت از ایده‌های برتر حوزه سرگرمی راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، از سوی دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول برای استارت‌آپ‌ها توسط دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول با راه اندازی مرکز نوآوری با عنوان شرکت هوشمند بهشتی اول (هاب) در صدد هستند به استارت‌آپ‌ها، تیم‌ها یا ایده‌های برتر در استیج‌های بذری، سرمایه ۱۰ میلیارد ریالی اختصاص دهند. 

رویکرد این مرکز سرمایه گذاری در حوزه سرگرم آموزی است و در نظر دارد استارت‌آپ‌ها یا ایده‌های فعال در این حوزه را جذب کند. 

این مرکز طی این دوره شتابدهی آموزش‌های مختلفی به استارت‌آپ‌ها ارائه می‌کند، از جمله این دوره‌های آموزشی می‌توان به موضوعات مختلف مثل جذب سرمایه، طراحی بوم کسب و کار، طراحی کمترین محصول کاربری، رابط کاربری و تجربه کاربری، سئو، سرچ ادز و گوگل ادز، مدیریت فنی و اسکرام و گیمیفیکیشن اشاره کرد. 

این دوره‌ها برای استارت‌آپ‌هایی که درمرحله اول در دوره شتابدهی پذیرش می شوند رایگان است، همچنین برای افرادی که صرفا تمایل به استفاده از کارگاه ها را دارند با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود. 

به نقل از مرکز علمی تخصصی دانشگاه شهید بهشتی، این دوره قرار است در حدود دوماه برگزار شود و پس از آن استارت‌آپ‌های شرکت کننده در یک رویداد یک روزه برای جذب سرمایه یک میلیارد تومانی با هم رقابت خواهند کرد، این سرمایه گذاری به صورت محدود بر روی ۵ تا ۸ استارت‌آپ و تا سقف یک میلیارد تومان برای هر تیم صورت خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا