وزارت آموزش و پرورش و صندوق کارآفرینی امید در راه‌اندازی مرکز نوآوری کسب و کار جنوب تهران مشارکت می‌کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارتقای سطح مهارت جوانان و دانش آموزان با ایجاد کارگاه های مختلف درمحله هرندی باعث توسعه کسب وکارهای پررونق در منطقه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از آنا، ارتقای سطح مهارت جوانان و دانش آموزان با ایجاد کارگاه های مختلف درمحله هرندی باعث توسعه کسب وکارهای پررونق در منطقه خواهد شد.

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از هنرستان فنی حرفه ای امام صادق(ع) به عنوان اولین هنرستان مهارتی کشور گفت: این هنرستان فضای بسیار مناسبی برای ایجاد کارگاه های مختلف مانند چوب بری و الکترونیک و غیره را دارد این فضا با ظرفیت بالقوه ای که در این مجموعه وجود دارد می توان از وجود کارگاه های مختلف برای ارتقای سطح مهارت جوانان و دانش آموزان بهره برد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سپس به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و افرود: با توجه به نیاز منطقه و ظرفیت های موجود برای توسعه مهارت وکسب وکارهای خرد وکوچک پیشنهاد ایجاد مرکز نوآوری کسب وکار در هنرستان فنی و حرفه ای امام صادق(ع) به وزیر آموزش وپرورش ارایه شد.

وی در ادامه گفت: باتوجه به برگزاری کارگاه های متعدد در هنرستان فنی امام صادق(ع) تنها از۱۰ درصد ظرفیت ها و نیازهای منطقه برای کسب وکارهای خرد در این هنرستان استفاده می‌شود که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش برای ایجاد یک مرکز نوآوری کسب وکاردرمنطقه هرندی، با موافقت ایشان مقرر گردید هنرستان فنی امام صادق(ع) با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و صندوق کارآفرینی امید فعال شده و صندوق برای راه اندازی مرکز نوآوری کسب وکار در این هنرستان سرمایه گذاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا