با استارتاپ‌های حوزه گردشگری در جهان آشنا شوید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ارائه اطلاعاتی در خصوص استارت‌آپ‌های جهانی که در حوزه گردشگری و مقاصد گردشگران فعالیت می کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس، در این یادداشت قصد داریم تعدادی از نمونه های جهانی استارت آپ های فعال در حوزه صنعت گردشگری، به خصوص در حوزه معرفی مقاصد گردشگری را معرفی کنیم.

1- TouristEye

یک برنامه تلفن همراه است که کاربران را قادر می سازد تا مقصد و فعالیت های خود را برای سفر یا تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنند. در این سامانه مشتریان می توانند اطلاعات سفر و نقشه های مورد نیاز را بر روی تلفن های هوشمند خود و بدون دسترسی به اینترنت دریافت کنند.

ویژگی اصلی این ساامنه، امکان جمع آوری ایده برای برنامه ریزی سفر بدون ریسک از دست دادن اطلاعات مهم است. همچنین از طریق این سامانه می توانید لیست های ایجاد شده توسط دیگر کاربران و لیست های موجود در سامانه های Yelp, Foursquare و دیگر سامانه ها را همراه با متون، عکس های و اطلاعات مکانی آنها، بدون دسترسی به اینترنت در اختیار داشته باشید.

2- izi.TRAVEl

یک پلتفرم تولید و اشتراک گذاری راهنمای صوتی است. سامانه این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد که تجربه تعاملی و آموزشی خود درباره هر منطقه را در دستگاه شخصی خود ثبت کرده و بتواند آن ها را با دوستان، خانواده و دیگر افراد علاقه مند به اشتراک بگذارند. این سامانه شناسایی میراث فرهنگی و اجتماعی را به تجربه ای زنده بدل می کنند. این شرکت همچنین با موزه ها، بنگاه های اطلاعات توریستی، سازمان های بازاریابی شهری، دولت های محلی و کسب و کارهای بخش گردشگری همکاری می کند. استفاده از این پلتفرم باز و برنامه هوشمند آن ها کاملا رایگان است.

3- Tentrr

یک پلتفرم آنلاین کشف تورها و فعالیت های بوم گردی است. برنامه های معرفی شده توسط این سامانه توسط تعداد قابل توجهی از راهنمایان و طبیعت گردهای خصوصی ارائه می گردد. این شرکت با به کارگیری توان افراد محلی اقدام به ایجاد تجارب بوم گردی منحصر بفرد برای کاربران خود می کند این امکانات از طریق فروشگاه آنلاین در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این شرکت انواع فعالیت های خاص و هیجان انگیز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. گردشگران به راحتی می توانند تجربه بوم گردی مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را رزرو کنند.

4- Delight Foods

وب سایتی است که مجموعه ای کامل از غذاهای انتخاب شده هند را به شما معرفی می کند. این شرکت برای معرفی غذاهای خاص و طعم های منحصر بفرد، اطمینان حاصل کرده است که فقط بهترین برندها را به مخاطبان خود معرفی می کند. داستان خدمت دهندگان و همچنین بررسی کیفیت آن ها در صفحه برندهای این شرکت قرار گرفته است.

این شرکت سعی کرده است در کاتالوگ خود هم به غذاهای سنتی و نوستالژی هند پرداخته و هم غذاهاو طعم های جدید را پوشش دهد. آن ها اطلاعات تمام خوراکی های خوب هند شامل شیرینی ها، نوشیدنی ها، اقلام نانوایی، پاپاد ترشی و ماسالان را دارند.

5- Fair Trade Safaris

یک موسسه غیر انتفاعی مستقل است که ترکیبی از سفرهای تفریحی و بشر دوستی را با هدف تجربیات فردی خاص و همچنین ایجاد تاثیر قابل اندازه گیری و پایدار از طریق گردشگری در آفریقا ارائه می دهد.

این شرکت در زمینه حیات وحش، سرگرمی، آرامش در ساحل و تورهای غنی فرهنگی در 10  کشور آفریقایی زامبیا، نامبیا، بوتسوانا، آفریقای جنوبی، کنیا، تانزانیا، زمیباوه، موزامبیک، موریس و سیشل فعالیت میکند. به عنوان یک سازمان اجتماعی غیر انتفاعی، تمام سود این مجموعه در اواع پروژه های اجتماعی و فرهنگی در این کشورها سرمایه گذاری می شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
سایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا