راه‌اندازی دفاتر فروش محصولات دانش بنیان در ۳ کشور اوراسیا از سوی شهرک علمی اصفهان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از راه‌اندازی ۳ دفتر فروش در کشورهای منطقه اوراسیا خبر داد و گفت: این دفاتر در زمینه فروش تجهیزات و محصولات حوزه کشاورزی و دامداری است که از آن می‌توان برای صادرات سایر حوزه‌های فناوری بهره برد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر جعفر قیصری امروز در نشست تجاری ایران-اوراسیا از سلسله نشست‌های یکشنبه‌های صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی که به صورت آنلاین برگزار شد، از فروش ۱۷۰۰ میلیارد تومانی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.

وی میزان گردش مالی این شرکت‌ها را ۳۶۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: علی رغم اعمال تحریم‌ها علیه کشور، این شرکت‌ها تجربیات موفقی در زمینه صادرات محصولات تولیدی خود داشته‌اند، به گونه‌ای که حجم صادرات این شرکت‌ها به ۳۷ میلیارد دلار رسیده است.

قیصری با بیان اینکه میزان صادرات این شرکت‌ها رشد و جهش ۷ برابری داشته است، یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات شرکت‌ها استفاده کنیم که از آن جمله می‌توان بر تغییر ساختار دفتر انتقال فناوری این شهرک اشاره کرد. بر اساس این تغییرات، تمرکز اصلی این شرکت‌ها بر تجاری سازی است.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به فعالیت شرکت‌های این شهرک در بازارهای منطقه اوراسیا، گفت: در این منطقه فعالیت‌های خوبی در زمینه راه اندازی دفاتر فروش و صادرات محصولاتی در زمینه تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، مواد و داروهای مرتبط با صنایع دام و طیور در کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ازبکستان داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: از این ظرفیت می‌توان برای صادرات محصولات سایر حوزه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا