رونمایی از سایت جدید پایگاه تخصصی مرکز کسب‌وکار و کارآفرینی خوارزمی اهواز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از سایت جدید پایگاه تخصصی مرکز کسب و کار و کارآفرینی خوارزمی اهواز رونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیین افتتاحیه و رونمایی از سایت جدید پایگاه تخصصی مرکز کسب و کار و کارآفرینی خوارزمی اهواز با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و هیئت همراه برگزار شد.

در این مراسم شهرام ملایی هزاروندی رییس مرکز کسب و کار و کارآفرینی خوارزمی اهواز با بیان ویژگی‌های آموزشی این سایت به تبیین قابلیت‌های خبری، برگزاری برخط، پخش زنده دروس تخصصی مرکز پرداخت.

او گفت: یکی از مهمترین نیاز مراکز تخصصی کسب و کار و کارآفرینی، مجهز بودن به آخرین تکنولوژی برای ارتباط موثر با گروه‌های هدف، ذینفعان و شرکای آموزشی جهت ارائه خدمات و توانمندی‌های این مراکز است.

ملایی افزود: این مرکز با استفاده از ظرفیت‌های داخلی بدون هیچ هزینه ای، سایت تخصصی مرکز کسب و کار و کارآفرینی خوارزمی را جهت ارایه خدمات آموزشی، از ورود کارآموز، نیازسنجی آموزشی، مشاوره و هدایت کارآموزان، تولید محتوای آموزشی، برگزاری وبینار، رویداد‌های استارتاپی تا اشتغال مهارت آموختگان راه انداری کرد.

مرکز کسب و کار و کارآفرینی خوارزمی اهوازبه نشانی www.itkharazmi.ir قابل دسترسی عموم است.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا