هوشنگ بازوند: جهاد دانشگاهی یک نهاد امیدآفرین در کشور است/ ساخت برج فناوری کرمانشاه برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان بود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان پیش قراول فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : جهاددانشگاهی به عنوان پیش قراول فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و حقیقتا در بیش از چهار دهه فعالیت خود کار‌های بزرگی در کشور انجام داده است.

او گفت : جهاد دانشگاهی یک نهاد امیدآفرین در کشور است که با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب تکنولوژی‌های روز دنیا و دستیابی به دانش تولید برخی محصولات استراتژیک، موجی از امید، اعتماد به نفس و خودباوری را در جوانان کشور ایجاد کرده است.

او افزود: شعار سال “جهش تولید، مانع زدایی‌ها و حمایت ها” است که تنها راهکار مهم برای تحقق این شعار و ایجاد جهش تولید در کشور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و به دست آوردن تکنولوژی‌های روز دنیاست که جهاد دانشگاهی در این زمینه نقش مهمی داشته است.

استاندار کرمانشاه افزود: در راستای همکاری و حمایت، بسیاری از سوله‌های استانداری به صورت رایگان در اختیار این نهاد قرار داده شده و برای تکمیل برج فناوری کرمانشاه که بزرگترین برج فناوری کشور محسوب می‌شود تلاش‌های بسیاری برای جذب اعتبار داشته و پیگیری‌های بسیاری در این زمینه انجام داده ایم.

او گفت: ساخت این برج گام مهمی از سوی جهاددانشگاهی کرمانشاه برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان بود و با راه اندازی آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور بسیاری می‌توانند در آن مستقر شوند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا