سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

معرفی چهره‌های شاخص صنفی در سال ۱۴۰۳

طی برگزاری آئین گرامیداشت روز ملی اصناف؛ چهره‌های شاخص صنفی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند

آئین گرامیداشت روز ملی اصناف ایران، با معرفی و تقدیر از چهره‌های شاخص صنفی در حوزه‌های مختلف و خانواده‌های معزز شهدای اصناف به کار خود پایان داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، آئین گرامیداشت روز ملی اصناف ایران شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری، مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیأت رئیسه، هیأت نمایندگان، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی اتاق، روسای برخی اتحادیه‌های صنفی تهران و جمعی از مسئولان و مدیران اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو سیما برکزار شد.

در این مراسم از چهره‌های شاخص صنفی کشور در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های توسعه برند، تولید، صادرات، اشتغالزایی، دانش‌بنیان، مسئولیت اجتماعی و همچنین خانواده شهدای اصناف، پیشکسوتان صنفی و حامیان خانواده اصناف با اهدای لوح تقدیر و تندیس نشان عالی اصناف تجلیل شد.

تجلیل از خانواده شهدای اصناف

در این مراسم به پاس بزرگداشت شهدای معزز اصناف کشور در روز ملی اصناف سال ۱۴۰۳، از زینب صنقری، مادر «شهیدان ناصر و صادق صدیفی» و همچنین صابر خدادادی، برادر «شهید اسدالله خدادادی» تجلیل و قدردانی شد.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «توسعه برند»

بر این اساس مهدی خان محمدی، مدیرعامل گروه صنعتی «نان سحر»، مهدی عارفی داریان، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای «یاران دریان» و مهدی فیروزان، مدیرعامل «موسسه شهر کتابـ به عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه توسعه برند در سال ۱۴۰۳» معرفی شدند.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «تولید»

مهدی یوسفی فر، مدیرعامل شرکت «نوین چرم»، بهروز سلیمی بنی، بنیانگذار و رئیس محترم هیأت مدیره شرکت «گاز کربنیک شهرکرد» و عبدالزهرا وطن دوست، رئیس هیأت مدیره شرکت «پنبه‌ریز» به عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه تولید در سال ۱۴۰۳» معرفی شدند.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «دانش‌بنیان»

در این بخش مسعود طباطبایی، مدیرعامل گروه تجارت الکترونیک «دیجی‌کالا» و هادی رضایی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «آکا کنترل» عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳» را به خود اختصاص دادند.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «صادرات»

در بخش فعالان صنفی در حوزه صادارت نیز حسین مصطفی‌زاده، مدیر عامل «صنایع غذایی بیژن» و علی اژدرکش، مدیرعامل «گروه بین‌المللی دنیلی» موفق به کسب عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه صادرات در سال ۱۴۰۳» شدند.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «اشتغالزایی»

در بخش اشتغالزایی نیز منصور عالی‌پور، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی نیز به عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳» معرفی و تجلیل شد.

چهره‌های شاخص صنفی در حوزه «مسئولیت‌های اجتماعی»

اتاق اصناف ایران به پاس اهتمام به فعالیت‌های نیکوکارانه و خیرهانه و اشاعه فرهنگ دستگیری از نیازمندان، غلامرضا صفرنژاد بروجنی و جعفر خسروی را به عنوان «چهره شاخص صنفی در حوزه مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳» معرفی و تجلیل کرد.

تجلیل از پیشکسوتان صنفی

اتاق اصناف ایران همچنین در این مراسم از حسین خلیلی، نماینده ادوار اتاق اصناف ایران در شهرستان گلستان و همچنین میرحبیب هاشمی نماینده ادوار اتاق اصناف ایران در شهرستان تبریز،  به پاس سال‌ها فعالیت موثر صنفی و تلاش برای پیگیری مسائل اصناف این شهرستان‌ها تقدیر کرد.

تجلیل از حامیان خانواده اصناف

در بخشی از این مراسم نیز از علیرضا شاهمیرزایی، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، سردار سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سردار غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان، سردار علی نوروزی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و سردار حسین رحیمی، پلیس امنیت اقتصادی فراجا و غلامرضا مهدوی، دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور به پاس همراهی و هم‌افزایی با جامعه بزرگ اصناف تجلیل شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا