اخبار اینوتکس 2024 | همزمان با برگزاری «جایزه فارِس اواردز» داستانگویی در تبلیغات بررسی شد/ «سازمان جهانی تبلیغات» 7 سال قبل از «سازمان ملل متحد» تاسیس شده است
مهمان جایزه جهانی فارس در خصوص داستانگویی در تبلیغات گفت: داستانها زندگیها را خلق می کنند.
به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بين المللي نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) ،(Bharat Avalan) بهارات آوالان پیشکسوت داستان گویی برند در حوزه مارکتینگ در مراسم اهدای جایزه جهانی فارس اواردز در اینوتکس ۲۰۲۴ در پارک فناوری پردیس ایران با اشاره به سفرهای خود گفت: وقتی سفر می کنم دوست دارم که مردم را بشناسم، من تحت تاثیر شما قرار گرفتم چرا که شما درسرزمین فردوسی هستید.
وی با اشاره به اینکه بهترین غذاهای سبزیجات را در ایران دیدم افزود: من دوست دارم زندگیم را با داستان ها و چیزهایی که بتوانم برای افراد روایت کنم، پر کنم، اعتقاد دارم داستان ها زندگی ها را خلق می کنند. وی ادامه داد: اینکه از نوآوری صحبت می کنیم یعنی اینکه کیفیت زندگی را بالا ببریم ،لحظاتی در زندگی وجود دارد که به سراغ تبلیغات برویم.
وی در خصوص تبلیغات گفت: قبل صحبت از تبلیغات افرادی هستند که به دنبال برند هدفمند هستند، در خصوص حل مسله باید یک راهکار داشته باشیم ،سوال این است که چگونه از نوآوری و خلاقیت برای حل مسله استفاده کنیم، کشورهای هندو پاکستان را در هر دو طرف مرز بازدید کردم،و به دنبال کارزار این بودم که مردم دو طرف مرز با هم ارتباط داشته باشند.
وی گفت: می توان دید که تبلیغات و برند چطور در کشورها با ادیان مختلف مردم را گرد هم می آورد، برند ها می توانند ارزش انسان ها را نیز معرفی کنند. وی یادآور شد : شرکت هایی که هدف داشته باشند رشد می کنند و برندهایی که هدف داشته باشند ماندگار می شوند.
این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است.
جایزه «فارِس» در حوزه مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژهای ایفا کردهاند.
سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظمدهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوریها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بینالمللی میپردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.
«فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفهای در سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائممقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم گبرخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.
این رویداد در استیج اینوتکس با حضور و سخنرانی اساتید برجسته و چهرههای شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد.
انتهای پیام/