تبلیغات و آماده‌سازی سوپر بول: چگونه 7 کسب‌وکار کوچک برای بازی بزرگ آماده می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آن‌ها می‌آیند: تیلور، تراویس و حدود یک میلیون نفر دیگر به لاس‌وگاس می‌روند تا شاهد جشن‌های سوپر بول (Super Bowl LVIII) باشند و کسب‌وکارهای کوچک در سراسر شهر امیدوارند از طریق تبلیغات و آماده‌سازی سوپر بول، رونق اقتصادی را به‌دست آورند.

به گزارش کارآفرینی‌پرس، طبق گزارش سازمان کنوانسیون و بازدیدکنندگان لاس‌وگاس، که به‌عنوان «بازدید از لاس‌وگاس» شناخته می‌شود، تأثیر اقتصادی پیش‌بینی‌شده بازی بزرگ بر شهر بیش از ۶۰۰ میلیون دلار است. این سازمان همچنین پیش‌بینی کرده است که حداقل 330 هزار بازدیدکننده در طول هفته سوپر بول به این شهر سفر خواهند کرد و حداقل 5 هزار شغل تمام‌وقت و پاره‌وقت برای این رویداد ایجاد شده است.

همه از شرکت‌های امنیتی گرفته تا مغازه‌های دونات فروشی در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شوند. برخی، مانند الکساندرا لوردس، حتی به تیک‌تاک پناه برده‌اند تا هیجان‌های جشنواره را نشان دهند و یک دونات «کانزاس سیتی چیفز» و «سانفرانسیسکو ۴۹رز» و همچنین یک دونات با تم «بنفش» برای خود «تیلور» درست کرده‌اند.

 در اینجا آمده است که چگونه مشاغل معتبر لاس‌وگاس به‌دنبال به‌دست آوردن بخشی از آن 600 میلیون دلار هستند.

 آن‌ها چه کسانی هستند: شرکت تولید ویدیو متعلق به زنان و اقلیت‌ها مستقر در لاس‌وگاس

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: استوریویل رود تأمین‌کننده تأییدشده برنامه اتصال تجاری سوپر بول LVIII و کمیته میزبان سوپر بول LVIII لاس‌وگاس است. طی چند ماه گذشته، این شرکت مسئول ضبط و ویرایش ویدیو برای نمایش رویدادهای مربوط به سوپر بول در سراسر شهر بوده است.

کریستین مادلا مالک شرکت می‌گوید: «تیم ما در رویدادهای پشت سر هم رزرو می‌شود. ما برنامه‌‌ریزی سازمانی و لجستیکی داریم تا تیم‌های ما و تجهیزات خود را به‌طور آسان‌تر و کارآمد به هر رویداد منتقل کنیم. مطمئناً این احساس پرتنش و گاهی طاقت‌فرسا به‌نظر می‌رسد، اما تیم ما باید به یکدیگر یادآوری کند که بایستند و لحظاتی از قدردانی را تجربه کنند تا همه چیز را به‌خوبی درک کنند و دریابیم کاری که انجام می‌دهیم واقعاً جالب است. وقتی استوریویل رود را شروع کردیم، حتی نمی‌توانستیم فرصت‌هایی را که در حال حاضر در اختیارمان قرار می‌دهند، تصور کنیم.»

 آن‌ها چه کسانی هستند: یک شرکت برتر برنامه‌ریزی مهمانی که در منطقه لاس‌وگاس خدمات‌رسانی می‌کند

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: این شرکت در روزهای منتهی به بازی در روز یکشنبه، به‌ویژه برای رویدادهای شرکتی، هتل‌ها، و… ساخت و نصب اولیه را انجام خواهد داد.

 میشل راتشتاین، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «یکی از مزایای داشتن بازی اینجا در محلی است که ما احتمالاً دوبرابر شلوغ‌تر از حد معمول برای هفته سوپر بول هستیم. معایبش این است که در شهر بسیار پرهیاهوتر خواهد بود. اما ما به وجد آمده‌ایم و برای چالش آماده‌ایم!»

 آن‌ها چه کسانی هستند: این شرکت برای کمک به محافظت از خانه‌ها و مشاغل در برابر سرقت در منطقه لاس‌وگاس، صفحه‌های امنیتی پنجره را ارائه می‌دهد.

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: با هجوم مردم به این منطقه، شرکت مجبور است جنبه‌های خاصی از تجارت را به تعویق بیندازد، زیرا جابه‌جایی در سراسر منطقه لاس‌وگاس دشوار است.

 جیمز کر، موسس و مدیر عامل، می‌گوید: «برای مشاغل خدمات خانگی مانند من، این می‌تواند یک کابوس عملیاتی باشد. ما نمی‌توانیم مثل همیشه تجارت کنیم. فروش کند است و صبر مشتریان آزمایش می‌شود. برآوردهای حضوری و تماس‌های خدمات را به تعویق می‌اندازیم و سفر کاری به فینیکس و لس‌آنجلس را متوقف می‌کنیم.  ما اساساً نفس خود را حبس می‌کنیم تا زمانی که همه چیز تمام شود.”

 آن‌ها چه کسانی هستند: تولیدکننده دستمال‌های بهداشتی در حال حرکت که برای مردان عرضه می‌شود. آن‌ها به‌دلیل بازاریابی طنزآمیز مرتبط با محصول خود مشهور هستند.

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: این شرکت تصمیم گرفته است تا قبل از سوپر بول LVIII چندین بیلبورد در منطقه لاس‌وگاس خریداری کند.

 رایان میگان، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد بازاریابی در دود وایپز، می‌گوید: « ما از محتوای طنز برای جلب علاقه مشتریان به برندمان استفاده می‌کنیم و سپس در همان محتوا به آن‌ها آموزش می‌دهیم که چرا دستمال مرطوب دود بر دستمال توالت برتری دارد. وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، ما همیشه بسیار خلاق بوده‌ایم و بیلبوردها، راهی جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای ما هستند تا بتوانیم سبک پیام‌رسانی خود را به هزاران نفر (امیدوارم میلیون‌ها) نفر در سوپر بول برسانیم.»

 آن‌ها چه کسانی هستند: یک رستوران ایتالیایی معتبر واقع در لاس‌وگاس

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: فرارو ساعات کاری خود را برای تعطیلات آخر هفته افزایش داده است تا هجوم مهمانان را در خود جای دهد و انتظار دارد این یک زمان پرکار با افزایش فروش در این مکان همراه باشد.

 میمو فرارو، سرآشپز اجرایی می‌گوید: «فرارو در مقایسه با فرمول 1 که در ماه نوامبر برگزار شد، تفاوت زیادی در نحوه استقبال شهر از این رویداد و استقبال از مردم محلی و بازدیدکنندگان دیده است. «اجازه دهید آخر هفته مهمانی شروع شود! بر اساس رزروهای فعلی ما برای آخر هفته تقریباً به‌طور کامل رزرو شده‌ایم. ما منتظر یکی از بزرگ‌ترین تعطیلات آخر هفته خود هستیم. با تعطیلات آخر هفته سوپر بول، مهمانان متوجه می‌شوند که ترافیک وجود دارد، اما خیالشان راحت است که هیچ جاده‌ای برای این رویداد بسته نیست.

 آن‌ها چه کسانی هستند: نانوایی 100درصد بدون گلوتن و شکر، قهوه و بستنی فروشی و پیتزا فروشی در لاس‌وگاس.

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: این نانوایی هفته‌ها پیش تبلیغات سوپر بول را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود آغاز کرد تا مردم را تشویق کند تا غذاهای سوپر بول خود را پیش‌سفارش کنند، از جمله پیتزا و نان‌های سوپر با هات‌داگ مخصوص خود با سوسیس‌های لهستانی پخته شده در داخل. آن‌ها همچنین در حال برنامه‌ریزی برای تهیه سه برابر بیشتر پیتزا برای آخر هفته هستند و دستگاه خودپرداز کتو خود را به‌صورت اضافی در یک باشگاه خصوصی محلی برای کسانی که به دنبال خوردن مواد غذایی برای جشن های سوپر بول هستند، اضافه خواهند کرد.

جیل شلسینگر، صاحب نانوایی، می‌گوید: «فرصت برای خانواده ما برای خدمت به مهمانانی از سراسر جهان که برای آخر هفته به وگاس سفری ویژه دارند، بسیار زیاد است.  «هیچ هتل یا استادیومی در شهر وجود ندارد که آشپزخانه انحصاری سالم و بدون گندم داشته باشد، بنابراین مهمانان هنگام سفر برای یافتن مکان‌های امن برای غذا خوردن مانند ما از TikTok، Instagram و برنامه Find Me Gluten Free استفاده می‌کنند.  ”

 آن‌ها چه کسانی هستند: این شرکت خدمات نگهداری چمدان و تحویل چمدان را برای بازدیدکنندگان از میدان لاس‌وگاس ارائه می‌کند.

 نحوه آماده‌سازی آن‌ها: این شرکت اخیراً سیستم ارتباطی خود را از طریق برنامه تجاری آماده دیجیتال وریزون (Verizon) در آماده‌سازی برای بازی بزرگ به‌روزرسانی کرده است تا امکان تماس دائمی بین کارمندان و رانندگان را فراهم کند. این شرکت همچنین 24 ساعت در آخر هفته سوپر بول برای مسافرانی که نیاز به نگهداری چمدان در طول بازی دارند باز خواهد بود. 

رئیس‌ می‌گوید: «از آنجایی که اینجا در لاس‌وگاس بازی اوایل به‌وقت ساحل غربی است، آن‌ها زودتر از اقامتگاه و هر مکان دیگری خارج می‌شوند، چمدان‌هایشان را می‌آورند و بعداً به فرودگاه می‌روند.» 

کیت ویتر، مدیر ارشد اجرایی، امیدوار است که سیستم به روز شده بگز تو گو باعث شلوغی بسیار زیادی در بازی بزرگ شود.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
ندا طاقی آغمیونی
منبع
Success
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا