درباره رشد ۱۴۱ درصدی صدور مجوز دفاتر شغلی در قزوین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صدور مجوز دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌ها در استان ۱۴۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عین‌الله کشاورز ترک مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صدور مجوز دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌ها در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ با رشد ۱۴۱ درصدی روبرو بود.

 کشاورز ترک اضافه کرد: افزایش دفاتر مشاوره و کاریابی‌ها در استان قزوین نه تنها به صورت کمی بلکه به صورت کیفی هم رشد چشمگیری داشته تا جایی که از این طریق مشکل نیرو‌های متقاضی کار مورد پیگیری مستمر قرار می‌گیرد.

به گفته وی، در این مراکز تمامی مراحل و فرایند کاریابی، برای متقاضیان کار که به دنبال فرصت شغلی مناسب و استخدام شدن هستند، ارایه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کارمندیابی از جمله فعالیت‌ها و فرآیندی است که سازمان‌ها و کارفرمایان برای پیدا کردن و جذب نیروی متخصص انجام می‌دهند، ادامه داد: موسسات و سایت‌های کاریابی تمامی این خدمات را هم به کارجویان و هم به کارفرمایان ارایه می‌کنند و در حقیقت این مراکز پل ارتباطی بین جمعیت نیروی کار و سازمان‌های نیازمند نیرو محسوب می‌شوند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: انطباق نیاز‌های موردنظر کارفرمایان، مهارت‌ها و سطح توانمندی کارجویان از علت‌های مهمی هستند که مراکز کاریابی، دفاتر و موسسات دولتی یا خصوصی را به هم مرتبط می‌کند.

استان قزوین دارای ۳۲ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی است که منطبق با نیاز کارفرمایان، سطح مهارت و توانمندی‌های کارجویان خدمات خود را ارایه می‌دهند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا