افتتاح نمایشگاه کار دانشگاه تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

«نمایشگاه کار دانشگاه تهران» با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، نمایشگاه کار دانشگاه تهران امروز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در محل برگزاری نماز جمعه این دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه سه روزه، علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی به کارجویان، کارگاه‌های آموزشی متنوع با رویکرد آماده‌سازی کارجویان برای ورود به بازار کار برپا می شود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمان‌های دولتی، دانشگاه و صنعت در محل خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می‌شود.

علاوه بر این در این نمایشگاه مسابقه ایده برتر بر مبنای چالش های سازمان های شرکت کننده به عنوان پیش رویداد نمایشگاه در راستای کمک به کارفرمایان جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد برگزار می‌شود و کارفرمایان برتر نیز بر مبنای نظرات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی معرفی می‌شوند. در این نمایشگاه پس از ارزیابی برند کارفرمایی سازمان‌های حاضر در نمایشگاه به کارفرمایان برتر لوح تقدیر ارائه می کنند.

در مدت سه روز برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران، صاحبان برندهای معروف، مهمان غرفه دانشکده کارآفرینی در این نمایشگاه خواهند بود که امکان طرح پرسش یا ارائه ایده به آنها وجود دارد. این برنامه تحت عنوان «برنامه‌های تاک شو دانشکده کارآفرینی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران» اجرا می‌شود.

همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، میزهای مشاوره در غرفه دانشکده کارآفرینی برگزار خواهد شد و در حوزه‌های موضوعی بازاریابی و برندینگ، راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، مالی و سرمایه‌گذاری، طراحی مسیر شغلی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، تجاری‌سازی و حقوق کسب‌وکار و راه‌اندازی استارتاپ، توسط اساتید و خبرگان و کارآفرینان به مخاطبان مشاوره داده می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا