اصغر کشت‌کار: مراکز جدید علمی کاربردی با شرط تضمین اشتغال مجوز دریافت می‌کنند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قائم مقام رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: در حال حاضر مراکز جدید علمی کاربردی تنها با شرط تضمین اشتغال مجوز دریافت می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، اصغر کشت‌کار شنبه در حاشیه بازدید از مرکز علمی کاربردی در استان خوزستان اظهارکرد: همه مراکزی که قصد راه‌اندازی داشته باشند از نظر تضمین اشتغال، چگونگی ورود دانشجو و چگونگی ورود به شغل آینده بررسی می‌شوند بنابراین مراکزی که نتوانند با اهداف ما گام بردارند نیز تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراکز علمی کاربردی در سطح کشور بدون استفاده از منابع مالی یا امکانات دولتی فعال هستند بیان‌کرد: متناسب با شرایط و ظرفیت هر منطقه‌، برای آموزش و اشتغال در همان منطقه برنامه‌ریزی آموزشی صورت می‌گیرد.

قائم مقام رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه‌داد: در برخی مراکز رشته‌های خود اشتغال آموزش داده می‌شود که فرد پس از فراگیری آموزش، می‌تواند شغلی ایجاد کند. در برخی مراکز نیز رشته‌های تفننی و هنری که البته اشتغال هدف اصلی آن‌ها نیست آموزش داده می‌شود.

وی همچنین ضمن تشریح ماموریت‌های دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: همه مراکز ما خصوصی هستند و آموزش در راستای ایجاد اشتغال، از جمله اهداف مهم این دانشگاه به شمار می‌رود.

کشت‌کار بر اهمیت و مدیریت آموزش و نحوه ارایه آموزش‌های لازم در این دانشگاه تاکیدکرد و گفت: هر آموزشی نباید وارد این دانشگاه شود بلکه آموزش‌هایی که براساس آمایش صورت گرفته و منجر به اشتغال می‌شوند اجازه ارائه در دانشگاه را دارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا