اعلام فراخوان برای حضور فعالان زیست بوم صنایع خلاق در اینوتکس2023

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس 2023 اعلام کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، هر ساله نمایشگاه اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری، با هدف گردهمایی فعالان اکوسیستم فناوری در پارک فناوری پردیس این معاونت برگزار می‌شود. 

امسال دوازدهمین دوره از رویداد اینوتکس در حالی برگزار می‌شود که مخاطب و بازدیدکنندگانی از دیگر کشورها دارد.

توانمندسازى کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق از طریق ارائه موفقیت‌های‌شان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است، از این‌رو اعضا و فعالان اکوسیستم فناوری گرد هم می آیند.

 در همین راستا علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، سرمایه‌گذاران، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های خلاق حوزه فناوری‌های فرهنگی و نرم نیز به همراه خانه‌های خلاق و نوآوری فرصت حضور خواهند داشت تا خود و دستاوردهای‌شان را معرفی کنند. 

گفتنی است، ستاد توسعه فناوری فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در راستای حضور فعالان بزرگ زیست بوم صنایع خلاق گام‌هایی برداشته است.

 این شرکت‌ها که در حوزه های پویانمایی و پی نمایی، صنعت بازی، آموزش و یادگیری، صنایع دستی و فرهنگی، اسباب بازی، نوشت افزار، فناوری های اجتماعی، صنعت سینما و هنرهای نمایشی، طراحی، ظواهر و سبک پوشش و … هستند می توانند در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس 2023 در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یابند.

 شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری علاقمند به حضور در اینوتکس 2023 می‌توانند با مراجعه به اینجا ثبت نام کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا