غلامرضا اشرفی: 17.5 هزار اشتغال در سامانه رصد خراسان جنوبی ثبت شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: 17 هزار و ۶۶۴ مورد اشتغال از پارسال تاکنون توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد ثبت شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ۱۷ هزار و ۶۶۴ مورد اشتغال از پارسال تاکنون توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه رصد ثبت شد.

به گفته وی این تعداد اشتغال را ۱۶۶ دستگاه اجرایی ثبت کرده‌اند.

وی با بیان این که سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۷۹ تعهد اشتغال برای استان پیش‌بینی شده بود افزود: ثبت اشتغال خراسان جنوبی در سامانه رصد ۳۷.۵ رشد نشان می‌دهد و به همین واسطه استان رتبه دوم کشور در ثبت اشتغال را کسب کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۳۵ دستگاه اجرایی در زمینه تحقق و تعهد اشتغال، گفت: شهرستان سرایان با بیشترین میزان تحقق، رتبه اول را در استان از آن خود کرد.

اشرفی افزود: از محل اشتغال پایدار روستایی تاکنون به ۳ هزار و ۱۴۹ طرح با پیش‌بینی اشتغال برای ۷ هزار نفر تسهیلات پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حوزه مشاغل خانگی نیز ۷ دستگاه اجرایی موظف به صدور مجوز‌ها هستند که یکی از اقدامات انجام شده سال گذشته، کاهش زمان صدور مجوز‌ها بود.

اشرفی با بیان اینکه تاکید وزارتخانه بر حمایت از طرح‌های پشتیبان است افزود: برای این طرح ها۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل وزارتخانه اعلام و به استان ابلاغ شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا