امیرحسین اسدی: بزرگ‌ترین رویداد ملی مشاوره کسب و کار برگزار می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: تسهیل دسترسی مردم به خدمات مشاوره، فرهنگ‌سازی دریافت خدمات مشاوره کسب و کار و بهینه‌سازی فرآیندهای کارآفرینی از اصلی‌ترین اهداف رویداد ملی مشاوره کسب وکار است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، «امیرحسین اسدی» افزود: رویداد ملی مشاوره کسب و کار در روز هفتم اردیبهشت۱۴۰۲، با هدف ارائه خدمات مشاوره کسب و کار، تسهیل فرایندهای راه‌اندازی کسب و کار، کمک به رشد کسب وکار از طریق حمایت مشاوران کسب وکار، حل معضلات اداری و فرهنگ‌سازی استفاده از مشاوران توانمند در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: در این برنامه که با حضور بیش از ۱۰۰ مشاور کسب و کار در حوزه های مختلف مورد نیاز کارآفرینان برگزار خواهد شد، در نظر داریم فضایی ایجاد کنیم تا صاحبان کسب وکار بتوانند به راحتی همه نیازهای خود در موضوعات مرتبط با صنعت و صنف خود را به‌صورت مستقیم از صاحب‌نظران و اساتید توانمند این حوزه دریافت کنند.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اضافه‌کرد: همانند انسان که به یک پزشک خانواده نیاز دارد و باید هر چند ماه یک بررسی کامل سلامت انجام دهد، یک کارآفرین نیز از مرحله شروع به کار خود نیاز دارد تا از یک پزشک امین و متخصص کسب وکار در مسیر حرکت خود استفاده کند.

وی همچنین یادآور شد: این کارآفرین باید هر ۶ ماه عارضه‌یابی کسب وکار خود را انجام دهد، دفاتر مالی را بسنجد، استراتژی تدوین کند، اثربخشی کلان اقتصاد بر کسب وکارش را بررسی کند، برای مشکلات و بحران‌ها آماده شود و با هدف جذب بازار بین‌المللی مطالعه و با فن‌آوری و هوشمندسازی خود را برای تولید محصولات بهتر آماده کند و این مراحل اغلب با حضور یک مشاور توانمند به خوبی انجام می‌شود.

اسدی بیان‌داشت: همکاران ‌ما در اتاق بازرگانی در این رویداد چگونگی دریافت کارت بازرگانی و خدمات اتاق بازرگانی، همکاران‌مان در اتاق اصناف، چگونگی دریافت مجوز و شرایط ارائه خدمات اصناف، همکاران‌مان در شتاب‌دهنده‌ها و وزارت علوم چگونگی دریافت خدمات از پارک‌های فن‌آوری و شتاب‌دهنده‌ها و همکاران انجمن‌های تخصصی نیز خدمات تخصصی کسب وکار را به کارآفرینان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین قرار است در این رویداد ملی، مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به‌عنوان مشاوران کسب وکار در خدمت کارآفرینان باشند.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت گفت: علاقه‌مندان به حضور در رویداد ملی مشاوره کسب وکار، می‌توانند از طریق لینک event.irccss.ir برای استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار به‌صورت رایگان و حضوری استفاده کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا