حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.

بر همین اساس فراخوانی منتشر کرده است تا این شرکت‌ها با ورود به این حوزه و شناخت اولویت‌های مدنظر؛ اقدام به تولید محصول یا ارائه خدمات کنند تا از محصولات آنها حمایت شود. اولویت‌های حمایتی شامل «تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی پیشرفته»، «تجهیزات پزشکی پیشرفته»، «مواد اولیه پیشرفته و پرمصرف»، «دستگاه‌ها و لوازم عمومی پزشکی» و «فناوری‌های نوین حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی» می‌شود.

در این فراخوان تاکید شده است که از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تولید بار اول و تجاری‌سازی و توسعه بازار محصولات حمایت خواهد شد.

«عمق‌دهی دانشی در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی»، «برخورداری از TRL و MRL قابل قبول»، «برخورداری از زیرساخت تولیدی یا امکان همکاری با شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار» و «برخورداری از بازار صادراتی» از جمله شاخص‌های انتخاب طرح‌های پیشنهادی است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و صاحبان ایده برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا