درباره تصویب واگذاری زمین برای استقرار پارک علم و فناوری خوزستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم وفناوری خوزستان از تصویب واگذاری ۴۰ هکتار زمین برای احداث پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر محمد راضی‌جلالی، اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ واگذاری ۴۰ هکتار از اراضی دولتی به منظور احداث زیر ساخت‌ها، ساختمان‌ها و فضای کالبدی مورد نیاز برای استقرار کامل پارک علم و فناوری و شرکت‌های وابسته، به تصویب رسید.

وی افزود: این شورا به دنبال پیگیری‌های مستمر، مشخص کردن نیازمندی‌ها و تشریح ضرورت‌های زیست بوم فناوری استان خوزستان، اولویت خود در این جلسه را با موافقت اکثریت اعضا بر واگذاری زمین مناسب مورد نیاز پارک علم و فناوری خوزستان قرار داد.

راضی جلالی گفت: پارک علم و فناوری خوزستان با سابقه بیش از یک دهه فعالیت زیر بنایی در حوزه علم و فناوری استان، با وجود همه مشکلاتی که در مسیر تامین فضای مناسب پارک داشت اما با پیگیری‌های مجدانه، در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال جدید با حمایت‌های استاندار خوزستان، موفق به دریافت موافقت شورا برای واگذاری زمین ۴۰ هکتاری شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان افزود: تصویب واگذاری زمین ۴۰ هکتاری از جمله اقدامات زیربنایی و توسعه‌ای زیست بوم فناوری استان خوزستان است که زمینه فعالیت بیش از ۳۸۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور را فراهم خواهد کرد و اقدام مهمی در اتصال حلقه‌های زنجیره علمی و پژوهشی خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا