محمد دهقان: 88 هزار مترمربع اراضی صنعتی به دانش‌بنیان‌ها در یزد واگذار شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: ۸۸ هزار متر مربع اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان برای تحقق سند تحولی یزدنوین در حوزه برق و الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی و همچنین ماشین آلات و قطعه‌سازی واگذار شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، محمد دهقان، پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: با توجه به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» که از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱ معرفی شد طی ابلاغ‌هایی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مشوق‌هایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص  شرایط واگذاری حق بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات مناطق ویژه، شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شد.

وی افزود:‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در سال گذشته به دنبال حمایت از واحدهای دانش‌بنیان، زمینه واگذاری و حضور هشت واحد دانش‌بنیان را در شهرکهای صنعتی اردکان، تفت دو، یزدمهر، شهرک الکترونیک و همچنین منطقه ویژه اقتصادی یزد، با شرایط پرداختی متفاوت فراهم کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت:‌ سال گذشته ۸۸ هزار متر مربع اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان واگذار شد که با توجه به بسترسازی برای تحقق سند تحولی یزدنوین، این شرکت‌ها در حوزه برق و الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی و همچنین ماشین آلات و قطعه‌سازی است.
 
دهقان تصریح کرد:‌ حقوق انتفاع عرصه در شهرکها و نواحی صنعتی و فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع پیشرفته دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شرایط مختلف در اولویت قرار گرفته دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا