معرفی رئیس جدید صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در پی اعلام خبر تغییر ریاست صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در این مطلب به بررسی سوابق اجرایی و تحصیلی این چهره شناخته شده در جامعه علمی کشور پرداخته‌ایم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز سه شنبه در گفتگویی تلویزیونی از تغییر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری خبرداد و گفت: آقای محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان مدیرعامل جدید این صندوق معرفی می‌شود. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که  رئیس جدید صندوق نوآوری و شکوفایی که یکی از چهره‌های شناخته شده در جامعه علمی کشور است، چه سوابق علمی، تحصیلی و اجرایی را در کارنامه کاری خود دارد؟

نگاهی به سوابق علمی و اجرایی رئیس جدید صندوق نوآوری و شکوفایی

سال ۱۳۹۴ بود که محمدصادق خیاطیان مدرک دکترای مدیریت تکنولوژی اش را  از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرد و به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مشغول به کار شد. او پس از مدتی  سرپرستی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی را عهده دارشد. تا اینکه در تاریخ ۳ آبان ماه سال ۱۴۰۰ توسط سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شد.  

وی ریاست «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» و «عضویت در هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» را نیز در کارنامه کاری خود داشته است.

کتاب‌های «نفوذ فناوری و نوآوری در شرکت‌های بزرگ»، «مقدمه‌ای بر سطوح آمادگی فناوری» و «مقدمه‌ای بر هوشمندی فناوری (مفاهیم، ساختارها، فرایندها، بازیگران، روش‌ها و ابزارها)» نیز توسط محمدصادق خیاطیان به تالیف درآمده است.

خیاطیان کارنامه پژوهشی درخشانی نیز دارد و تاکنون مقالاتی زیادی در حوزه سیاستگذاری علم و فناوری به نام او در مجلات معتبر علمی به ثبت رسیده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا