راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی در استان سمنان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از صدور مجوز تأسیس مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در این نهاد از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، علی منصفی راد اظهار کرد: این مرکز، در راستای ایجاد مرکز جامع مشاوره و خدمات کارآفرینی و اشتغال جوانان استان سمنان راه‌اندازی شده و با اهداف و برنامه‌های مشخصی به ارائه خدمات در این حوزه می‌پردازد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی توسط معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهار نوع خدمت شامل خدمات مشـاوره کـارآفرینی، خدمات شتابدهندگی، خدمات فضای کاری مشترک و خدمات کافـه کـارآفرینی، توسـط این مرکـز مشـاوره و خدمات کارآفرینی در استان سمنان ارائه می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده، صاحبان کسـب و کـار، کارآفرینان، تعاونگران و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب و کارهای نوپـا (اسـتارت آپ هـا ) در راه انـدازی کسـب و کارهـای نوآورانه و کمک به بهبود فضای کسب و کار از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در جهاددانشگاهی استان سمنان است.

منصفی راد اضافه کرد: تقویت اکوسیستم های منطقه‌ای و توسعه فعالیتهای کارآفرینانـه، جمعـی و مشـارکتی بـا توجـه بـه مزیتها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور و استان، ایجاد ارتباط معنادار و پایدار بین فعالیتهای کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید و افزایش ضریب موفقیت کسب و کارهای نوپا، کارآفرینان و تعاونگران از جمله اهداف دیگری است که این مرکز مشاوره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

وی تأکید کرد: هدایت صاحبان سرمایه به فعالیت‌های کارآفرینانه و شکل گیری یک هویت اجتماعی مشترک و جدید حول محور توسعه کارآفرینی در کشور بـرای گـروه های مختلف اجتماعی موثر در دولت و بخش خصوصی، بخش تعاون و جامعه نیز از جمله وظایف دیگر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا