همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون پژوهشی وزیر علوم اعلام کرد: همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با جامعه و صنعت و افزایش توانمندی و مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان در خردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر پیمان صالحی اظهار کرد: همایش ملی مهارت­‌افزایی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی‌وحرفه­‌ای، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و  برخی دیگر از دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش‌­آموختگان دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور همه‌جانبه مراکز علمی و اجرایی در این همایش می‌تواند زمینه‌­ساز همکاری و بهبود و ارتقاء توانمندی‌­های شغلی دانشجویان و اثربخشی آن­ها در محیط کار باشد، گفت: یکی از اهداف همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی کشور، معرفی و مستندسازی تجارب برتر در زمینه مهارت‌افزایی و هدایت شغلی است.

صالحی تصریح کرد: برگزاری چنین همایش­‌هایی موجب شناسایی ظرفیت‌­های بازار کار و اولویت‌­بندی آن‌­ها و انطباق برنامه­‌های درسی با نیاز بازار کار است.

معاون پژوهشی وزیر علوم خاطرنشان کرد: ایده‌های نوین و برگزیده در این همایش می‌تواند موجب بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی در جهت افزایش مهارت­‌های عمومی و تخصصی دانشجویان شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم؛ علاقه­‌مندان تا ۶ اردیبهشت ­ماه سال ۱۴۰۲ برای ارسال ایده به دبیرخانه همایش ملی مهارت­‌افزایی از طریق پست الکترونیکی industry@msrt.ir مهلت دارند. علاقه‌مندان به ارسال ایده می‌توانند فرمت مربوطه را از سایت همایش دانلود کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا