حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تولید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در سال جدید ظرفیت دانشگاه علامه در اختیار تحقق « مهار تورم و رشد تولید» قرار می‌گیرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: ما در دانشگاه علامه رشته‌هایی مرتبط با امور اقتصادی و بانکی داریم، در دانشکده اقتصاد رشته‌هایی در این زمینه تدریس می‌شود، مجوز راه‌اندازی دانشکده بانکی و مالی را هم دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش تورم یک بحث علمی است، گفت: کاهش تورم به کار کارشناسی و علمی نیاز دارد و این تخصص‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی وجود دارد که امیدواریم این تخصص‌ها را پای کار بیاوریم و کمک کنیم که در راستای تحقق نام سال و مطالبه مقام معظم رهبری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

معتمدی از در اختیار قرار دادن ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی برای تحقق نام سال خبر داد و گفت: ما از تخصص متخصصان دانشگاه کمک گرفته و آن را در قالب سیاست‌های اجرایی پیشنهاد می‌دهیم و امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تولید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در زمینه رشد تولید هم ما سال گذشته مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری را دریافت کردیم و به دنبال این هستیم که رشته‌های مختلف علوم انسانی بتوانند از طریق واحدهای فناور تخصص خود را به صحنه اجتماع آورده و خدماتی را به جامعه ارائه داده و در تولید نقش داشته باشند، ما با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سعی در تحقق نام سال داریم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا