۶ هزار شغل با پرداخت ٣٢٣ میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان ایجاد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان گفت: ایجاد ۶ هزار و ٢۶٢ فرصت شغلی برای مددجویان با پرداخت بیش از ۳۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ١۴٠١ محقق شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد رضا سیادتی، معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان ابراز داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی، آموزش های مهارتی و جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراتر از تعهدات هدفگذاری شده کمیته امداد استان سمنان بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ابراز کرد: ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان کمیته امداد امام استان پیش بینی شده بود که ۶ هزار و ۲۶۲ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی یکی از راه های موثر در توانمندی مددجویان را ایجاد فرصت شغلی برشمرد و افزود: اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان با تمرکز بر استعدادسنجی، مهارت‌آموزی، کمک راهبران شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام شد.

سیادتی تصریح کرد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای مددجویان و کارجویان کمیته امداد استان سمنان در زمینه‌های مختلف مانند کشاورزی، دامداری، راه‌اندازی اقامتگاه بومگردی، صنایع دستی، خدمات، کشاورزی، صنعتی و معدنی است.

وی یادآور شد: تعهد ایجاد اشتغال توسط این نهاد حمایتی به ۱۱۴ درصد رسید.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان به ارائه سه هزار و ۶١۴ آموزش مهارتی به جامعه هدف اشاره و تصریح کرد: تعهد حوزه خودکفایی استان در آموزش های مهارتی به مددجویان و افراد نیازمند جویای کار فراتر از برنامه تعیین شده در سال و به ۱۳۳ درصد رسید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا